loading...
بلاگ
دیجیتال مارکتینگ بازدید : 11 شنبه 28 بهمن 1402 نظرات (0)

دستگاه های برش لیزر لوله و پروفیل به لیزر پرتوان Fiber مجهزه شده‌اند و از قابلیت برش انواع لوله های فلزی از جمله برنج، آهن، طلا، استیل، نقره، آلومینیوم، نیکل و… برخوردار می‌باشند. استفاده از دستگاه برش دارای مزایای زیادی مثل سرعت بالا، پهنای برش کم و هزینه های پایین نگهداری می‌باشد.

خدمات برش لیزری

مراحل برش لیزری

تولید اشعه لیزر برای برش: اشعه لیزر ابتدا به وسیله تخلیه الکتریکی در یک محفظه بسته شکل می‌گیرد.

انتقال اشعه لیزر تا لنز دستگاه: در مرحله دوم اشعه لیزر از طریق لوله های مخصوص (تیوب‌ها Tube) در هِد (HEAD) یا سر دستگاه تولید شده و سپس به کمک آینه و فیبر های نوری به لنز دستگاه انتقال پیدا می‌کند.

متمرکز کردن اشعه لیزر بر روی نقطه کاری: حال با انتقال اشعه لیزر به لنز دستگاه، پرتوی آن با هدف برش لیزری در یک نقطه خاص متمرکز می‌شود. در ادامه با توجه به قدرت دستگاه و هدف تعیین شده برشکاری صورت می‌گیرد.

پاکسازی سطح برش لیزر: در آخر برخی از مواد برش به صورت براده و مواد اضافی در محل برش باقی می‌مانند. در این مرحله گازی که همراه با لیزر در دو سر نازل به قطعه فشار وارد می‌کند، عملیات پاکسازی قطعه را انجام داده و با این کار سطحی کاملا صاف و صیقلی ایجاد می‌کند.

نحوه انجام برش لیزر

کاربردهای خدمات برش لیزری در صنعت

برش لیزری در صنعت و زندگی روزمره کاربردهای گسترده‌ای دارد. در صنعت، برش لیزری برای برش و حکاکی مواد مختلف استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای برش لیزری در صنعت و زندگی ما عبارتند از:

  • صنایع فلزی

برش لیزری در صنایع فلزی برای برش و حکاکی انواع فلزات مانند فولاد، آلومینیوم، مس و استیل استفاده می‌شود. این فرایند دقیق و سریع است و به طور گسترده در تولید قطعات خودرو، تجهیزات صنعتی و قطعات فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • صنعت چوب

برشِ لیزری در صنعت چوب برای برش و حکاکی انواع محصولات چوبی مانند مبلمان، درب و پنجره، دکوراسیون داخلی و… استفاده می‌شود. این فرایند دقیق و با کیفیت بالاست و تولید طرح‌های پیچیده و دقیق را امکان‌پذیر می‌کند.

  • صنعت الکترونیک

برش لیزری در صنعت الکترونیک برای برش و حکاکی انواع مدارهای الکترونیکی، صفحات مدارچاپی، قطعات مخابراتی و قطعات الکترونیکی استفاده می‌شود.

  • صنعت خودروسازی

برشِ لیزری در صنعت خودروسازی برای برش قطعات فلزی مانند بدنه خودرو، قطعات موتور و قطعات داخلی خودرو استفاده می‌شود. این فرایند دقیق و سریع است و به تولید قطعات با کیفیت بالا کمک می‌کند.

مزایای خدمات برش لیزری

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 12 شنبه 28 بهمن 1402 نظرات (0)

تستوسترون هورمونی هست که نمیشه بهش برچسب کات کردن یا حجم گرفتن چسبوند میتونه به درد همه رشته ها و ورزش ها بخوره ، از استقامتی تا انواع قدرتی و سرعتی.

به عنوان یک دارو برای دوران حجم کمتر دارویی هست که بتونه مثل تستوسترون بافت بدون چربی اضافه کنه و همچنین کم عارضه و قابل تحمل باشه. اگر مقدار کالری روزانه به مقدار کافی مصرف بشه و تمرینات هم درست انجام بشه فرد میتونه مقدار قابل توجهی عضله به بدنش اضافه کنه. همچنین تستوسترون قدرت چربی سوزی خوبی داره و میتونه متابولیسم پایه شما رو افزایش بده و این باعث میشه دوره حجم فرد وزن بی کیفیت کمتری اضافه بشه ، البته رژیم و تمرین هم هنوز مهم هستند.

در مورد دوره کات نیز باید گفت که اثری که تستوسترون داره میتونه بسیار مفید باشه. با توجه به محدودیت کالری در دوران کات ریسک از دست دادن عضله رو داریم که تستوسترون وقتی حضور داشته باشه ما میتونیم عضله رو حفظ کنیم. دلیل این کار هم کم اثر تر کردن کورتیزول و به طور کلی خانواده گلوکوکورتیکوید هاست.

از لحاظ ریکاوری هم این دارو میتونه مقدار ریکاوری رو خیلی بهتر کنه و با تمرین بیشتر ما میتونیم ریکاوری بهتری داشته باشیم در حالی که بدون این دارو شاید ریکاوری به درستی انجام نشه.

به طور کلی تستوسترون در افزایش مثبت بالانس نیتروژن تاثیر داره به طور تقریبی ۱۶ درصد عضلات ما نیتروژن هست و وقتی این مقادیر کمتر بشه بدن وارد فاز کاتابولیک میشه، تستوسترون میتونه این مقدار رو همیشه مثبت نگه داره و با یک رژیم درست همیشه در حالت آنابولیک و ساخت باشیم.

همچنین تستوسترون میتونه تعداد گلوبول های قرمز رو افزایش بده که اگر زیاد بشه میتونه جزو عوارضش هم باشه که ما بهش غلظت خون میگیم. اما اگر در رنج نرمال بالا بره میتونه باعث افزایش استقامت بشه.

یکی دیگه از کار های تستوسترون مقابله با هورمون های گلوکوکورتیکوید هاست که شناخته شده ترینشون کورتیزول هست که اگر در مقادیر زیاد بالا بره و مزمن بشه میتونه کاتابولیک بشه، تستوسترون هم سطح کورتیزول رو کم میکنه و هم نمیگذاره به گیرنده اش بچسبه (به طور کامل نه اما تا حدود زیادی کاهش میده)

در آخر هم باید گفت که یکی از مهمترین هورمون های آنابولیک رو افزایش میده که اون IGF1 هست که و این هورمون نقش انابولیکی برای همه قسمت های بدن از جمله مفاصل ، استخوان ها و اندام ها رو داره.

موارد دیگه ای که تستوسترون در اون ها نقش داره

  • افزایش قدرت
  • افزایش استقامت
  • افزایش میل جنسی
  • افزایش خلق رقابتی
  • افزایش اعتماد به نفس
دیجیتال مارکتینگ بازدید : 11 شنبه 28 بهمن 1402 نظرات (0)

رنگ قوی زردچوبه به دلیل وجود ماده‌ای به نام ” کورکومین ” در آن به وجود می‌آید. کورکومین یک رنگزای طبیعی و قوی است که مسئول رنگ زرد شدید زردچوبه می‌باشد. این ترکیب فعال باعث می‌شود که زردچوبه به عنوان یک رنگ طبیعی و مطلوب در آشپزی، تغذیه، طب سنتی و صنعت استفاده شود.

کورکومین همچنین دارای خواص آنتی‌اکسیدانی، ضد التهابی و ضد سرطان است. این ماده از دیدگاه شیمیایی یک پلی‌فنول است و به دلیل ویژگی‌های خود مانند پایداری رنگ، قابلیت انتقال رنگ بالا و مقاومت در برابر نور، به طور گسترده در صنایع مختلف مانند غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود. به همین دلیل، رنگ زردچوبه به طور طبیعی قوی است و می‌تواند به سرعت به سطوح مختلف جذب شود و لکه‌های پایدار بر روی لباس‌ها و سایر سطوح ایجاد کند.

راهکارهای پاک کردن لکه زردچوبه

  1. شستشوی فوری

    توصیه می‌کنیم لکه زردچوبه را بلافاصله با آب و صابون معمولی بشویید. این روش می‌تواند به پاک کردن بخشی از لکه در همان موقع کمک کند.

  2. استفاده از محلول آب و سرکه

    سرکه نیز یک گزینه عالی و مناسب برای پاک کردن لکه زردچوبه است. محلولی از آب و سرکه را تهیه کنید و با استفاده از یک پارچه یا اسفنج، لکه را تمیز کنید. سپس با آب و صابون بشویید و خشک کنید.

    استفاده از محلول آب و سرکه

  3. استفاده از آب اکسیژنه

    هیدروژن پروکساید یاآب‌اکسیژنه (H2O2 )  یک اکسنده متداول است که به عنوان سفیدکننده استفاده می‌شود. لکه زردچوبه را به راحتی می تواندی با آب اکسیژنه از بین ببرید.

  4. استفاده از آب لیمو

    با آب لیمو می‌توان انواع لکه‌ها را از بین برد و زردچوبه نیز از این قاده مستثنی نیست. مخلوط یک قاشق آبلیمو و یک استکان آب را روی لکه بریزید و با یک پارچه تمیز، لکه را پاک کنید.

  5. استفاده از محلول آب و جوانه سدر

    برای پاک کردن لکه زردچوبه از روی پوست و ناخن آب و سدر، ترکیبی فوق‌العاده است.

  6. استفاده از محلول آب و مایع ظرفشویی

    اگر موارد فوق را توی خانه نداشتید، مایع ظرفشویی نیز یک گزینه مناسب است که اگر زود بجنبید لکه‌های زردچوبه را تا میزان زیادی پاک می‌کند.

  7. استفاده از محلول آب و نمک

    یک راه دیگر بکارگیری آب و نمک است. محلولی از آب و نمک را تهیه کنید و با استفاده از آن لکه را تمیز کنید.

  8. استفاده از پاک کننده‌های قوی

    اگر لکه زردچوبه مقاوم است، می‌توانید از پاک کننده‌های قوی تجاری استفاده کنید. یکی از این پاک‌کننده‌های مطمئن و قوی شوینده های پروبیوتیک هستند. شوینده های پروبیوتیک برای پاک کردن لکه زردچوبه معجزه می‌کنند! شما می‌توانید انواع و اقسام شوینده‌های پروبیوتیک را از شرکت بی‌نظیرکاران با کیفیت عالی تهیه نمایید.

    استفاده از پاک کننده‌های قوی

  9. استفاده از الکل

    الکل را فراموش نکنید! با استفاده از یک پنبه و الکل به‌آسانی لکه‌های زردچوبه را از روی پوست، ناخن و سطوح از بین ببرید.

  10. استفاده از محلول آب اکسیژنه و سفید کننده

    محلولی از آب اکسیژنه و سفید کننده را تهیه کنید و با نسبت یک به یک بر روی لکه بریزد، مدتی صبر کنید تا محلول به خورد لکه رود و آن را به‌کلی از بین ببرد. هشدار! به هیچ عنوان از سفید کننده برای از پاک کردن لکه زردچوبه روی پوست و ناخن استفاده نکنید. چراکه باعث تورم، سوزش شدید و مشکلات پوستی خواهد شد.

  11. استفاده از محلول آب و جوش شیرین

    جوش شیرین دشمن لکه‌ها، جرم‌ها و رسوبات است! باور ندارید؟ پس اینبار برای پاک کردن لکه زردچوبه آن را امتحان کنید. محلولی از آب و جوش شیرین را تهیه کنید و با استفاده از آن لکه را تمیز کنید.

  12. مراجعه به خشکشویی

    اگر هیچکدام از موارد لیست فوق به کمکتان نیامد، در صورتی که لکه زردچوبه روی یک پارچه یا لباس قابل شستشو است، می‌توانید آن را به خشکشویی ببرید و از خدمات حرفه‌ای استفاده کنید.

    شرکت بی نظیرکاران
دیجیتال مارکتینگ بازدید : 12 چهارشنبه 25 بهمن 1402 نظرات (0)

در اینجا، می‌خواهیم درباره مزایای انتخاب کابل کشی مس برای شبکه‌ها و همچنین تفاوت آن با کابل‌های فیبر نوری صحبت کنیم.

چرا پیشنهاد می‌شود که برای کابل کشی شبکه خود، از کابل‌های مسی استفاده کنید؟ مس یک فلز کارآمد است و دارای بالاترین میزان رسانایی الکتریکی در بین تمام فلزات غیر گرانبها است (100٪ رسانایی). به عنوان مثال، آلومینیوم فقط 61 درصد رسانایی دارد و به همین دلیل، کابل‌های مسی بر سایر فلزات، برتری دارند.

مس انعطاف‌پذیر است و در عین حال، دارای مقاومت ذاتی و استحکام است که باعث می‌شود، با سیم‌های مسی آسان کار شود. مس هنگام خم شدن شکننده نیست، بنابراین ترک نمی‌خورد یا نمی‌شکند.

سیم مسی دارای ایمنی بالایی است و از لحاظ ذوب شدن، ایمنی بالاتری نسبت به سایر فلزات دارد. زیرا مس برای ذوب شدن، به حداقل دمای 1981.4 درجه فارنهایت (1083 درجه سانتیگراد) نیاز دارد که بسیار زمان‌بر است.

به همین دلیل، ایمنی مس یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. اگر موج بیش از حد مجاز از طریق سیم ایجاد شود، احتمال ذوب شدن یا سوختن وجود ندارد. این به این معنی است که احتمال آتش سوزی و در نتیجه مشکلات برق تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

بطور کلی، هزینه نصب کابل مسی مقرون به صرفه است.

کاربرد کابل مسی

با وجود فیبرهای نوری، کابل مسی همچنان جایگاه خود را در بسیاری از حوزه‌ها دارد؛ به دلیل استحکام و انعطاف‌پذیری بالایی که دارد، در ساخت موتورهای الکتریکی، تابلوهای برق، سیستم‌های روشنایی، کولرهای گازی و… استفاده می‌شود.

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 13 چهارشنبه 25 بهمن 1402 نظرات (0)

هنگامی که صحبت از تعمیر لوازم داخلی یخچال می‌شود، مهم است که ایمنی را در اولویت قرار دهید. اگر در تعمیر لوازم خانگی تجربه ندارید، معمولاً بهتر است این کار را به یک تکنسین حرفه ای بسپارید. آنها دانش و ابزار لازم را برای انجام کار ایمن و مؤثر دارند.

اگر به دنبال نکات عیب‌یابی عمومی لوازم داخلی یخچال هستید، در اینجا چند مشکل رایج و راه‌حل وجود دارد:

  • مشکلات دما: اگر یخچال شما به درستی خنک نمی شود، بررسی کنید که آیا تنظیمات دما درست است یا خیر. همچنین مطمئن شوید که کویل های کندانسور تمیز و عاری از گرد و غبار یا زباله هستند.
  • صداهای عجیب: صداهای غیرمعمولی که از یخچال شما می آید می‌تواند نشان دهنده مشکل در کمپرسور، موتور فن یا سایر اجزای داخلی باشد. در چنین مواردی، بهتر است برای تشخیص و تعمیر با یک متخصص تماس بگیرید.
  • نشت آب: اگر متوجه جمع شدن آب در داخل یا اطراف یخچال خود شدید، ممکن است به دلیل گرفتگی یا یخ زدگی مجرای یخ زدایی باشد. پاک کردن زهکشی یا تعویض قطعات آسیب دیده ممکن است مشکل را حل کند.

سخن آخر

به یاد داشته باشید، این‌ها فقط نکات کلی هستند و فرآیند تعمیر خاص می‌تواند بسته به نوع و مدل یخچال شما متفاوت باشد. اگر خودتان از تعمیر یخچال خود مطمئن نیستید، همیشه بهتر است با تکنسین های حرفه ای مشورت کنید. صنایع برودتی سید صالحی می‌تواند در زمینه تامین لوازم صنایع های برودتی و لوازم های داخلی یخچال با شما همکاری داشته باشد.

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 12 چهارشنبه 25 بهمن 1402 نظرات (0)

کندانسور های صنعتی

کندانسور های صنعتی می‌توانند به طور کلی در حوزه‌های صنعتی دارای کاربرد‌های زیادی باشند. همین موضوع سبب می‌شود تا افرادی که در این حوزه‌ها مشغول به کار هستند به دنبال خرید بهترین کندانسور ‌ها باشند.

با این وجود باید بدانید که چه حوزه‌هایی از صنعت، معمولاً از این دستگاه‌ها بیشترین استفاده را می‌برند و کدام مدل از این دستگاه‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای آن‌ها به حساب بیاید.

  • استفاده در صنایع خودرو‌سازی
  • استفاده در فرایند خنک کاری‌های صنعتی
  • استفاده در تصفیه خانه‌های بزرگ و کوچک
  • استفاده در سیستم‌های مختلف جذب بخار
  • استفاده در نیروگاه‌های تولید الکتریسیته و برق
  • استفاده در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و پالایشگاه
  • استفاده در صنایع تبرید به عنوان چیلر‌ها و هیت پمپ‌ها
  • استفاده در خنک کاری قالب‌ها و همچنین در فرایند تولید پلاستیک‌ها
  • استفاده در تمامی صنایع شیمیایی، دارویی و غذایی که نیاز به خنک کنندگی وجود دارد

جمع‌بندی

کندانسور های صنعتی برای تقطیر کردن سیالات و همچنین برای خنک کنندگی استفاده می‌شوند. این موضوع سبب می‌شود تا کاربرد‌های آن‌ها در موارد بسیار زیادی به وضوح به چشم بخورد.

در صورتی که نیاز به تهیه یک کندانسور صنعتی دارید، می‌توانید به گروه صنایع برودتی سید صالحی اعتماد کرده و کندانسور مورد نظر خود را از آنجا تأمین کنید. در این گروه هم کندانسور ‌های باکیفیتی را پیدا خواهید کرد و هم می‌توانید با بهترین قیمت ان‌ها را خریداری کنید.

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 13 چهارشنبه 25 بهمن 1402 نظرات (0)

حال که با مزایای عایق پاششی آشنایی مختصر و مفیدی پیدا کرده اید، می توانید از سایت معتبر و همیشه به روز سیت تک خدمات خود را دریافت کنید. مردم امروزه به خوبی به این موضوع آگاه شده اند، خدمات اینترنتی بسیار مقرون به صرفه تر است.

به همین دلیل است که برای استفاده خدمات عایق پاششی می توانید از خدمات این مجموعه معتبر استفاده کنید. مقرون به صرفه بودن، جلوگیری از اتلاف وقت و مهم تر از همه پشتیبانی آنلاین، جای هیچ گونه شک و تردیدی برای استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین را باقی نمی گذارد.

دستگاه پاشش فوم پلی یورتان چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه پاشش فوم پلی یورتان یک دستگاه صنعتی است که برای پوشش دادن سطوح مختلف از جمله دیوارها، سقف، پشت بام و فضاهای خالی مانند فضای کف و دیوار استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از ترکیب دو ماده‌ی شیمیایی به نام‌های ایزوسیانات و پلی‌الکل، فوم پلی‌یورتان را پاشش می‌دهد.

ابتدا ماده ایزوسیانات به همراه کاتالیزور و انواع افزودنی های دیگر در مخزن A قرار می گیرد. در مخزن B پلی الکل (با حجم دو برابر مخزن A) با افزودنی های لازم مثل کاتالیزور و همچنین رنگ دهنده درج می شود. سپس این دو ماده در دستگاه با یکدیگر ترکیب شده و از طریق یک لوله به نوار تزریق شده و در نهایت با هوا به فوم تبدیل می‌شود.

این دستگاه در حین پاشش، فوم را با چگالی و ضخامت مورد نظر بر روی سطح اعمال می کند. فوم پلی‌یورتان علاوه بر ویژگی‌های عایق حرارتی و صوتی، مقاومت خوبی نسبت به رطوبت، حرارت و نور خورشید دارد.

سخن پایانی

ما در این محتوا هر آن چه لازم بود را در مورد مزایا و کاربرد عایق پاششی برای شما کاربران عزیز بیان کردیم. بدون شک عایق کاری از جمله مهم ترین فرایند های ساخت و ساز است، که نمی توان اهمیت آن را نادیده گرفت. به همین دلیل، پیشنهاد ما این است از مجموعه های اینترنتی معتبر هم چون سیت تک برای استفاده از این نوع عایق به نحو احسن با قیمت مناسب استفاده کنید.

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 14 چهارشنبه 25 بهمن 1402 نظرات (0)

اما در خصوص کاربرد‌های عایق حرارتی پلی یورتان چه مواردی را می‌توانیم بیان کنیم؟ عایق‌ های حرارتی پلی یورتان معمولاً به منظور عایق کردن یک فضا برای حفاظت از آن فضا و مواردی است که در داخل آن فضا وجود دارد. در اینجا به برخی از مهم‌ترین کاربرد‌هایی که این عایق دارند اشاره خواهیم کرد.

صنعت دامپروری و طیور

اولین مورد در خصوص استفاده کردن از این عایق ‌ها در دامداری‌ها و مرغداری‌ها است. با عایق حرارتی پلی یورتان، سقف و دیوار‌های سالن‌های مخصوص حیوانات را می‌پوشانند تا عایق سرما و گرما را برای آن‌ها فراهم کنند.

صنعت پتروشیمی

مورد بعدی در خصوص صنعت پتروشیمی است. در این صنایع معمولاً به دو روش پاششی و تزریقی از فوم‌ها و عایق‌ های حرارتی پلی یورتان استفاده می‌کنیم. در این صنایع می‌توانیم بگوییم که بیشترین کاربرد این فوم‌ها در بخش‌هایی مثل لوله‌ها، مخازن و قسمت‌های مربوط به اتصالات می‌شود.

صنعت حمل و نقل

مورد بعدی استفاده کردن از انواع عایق پلی یورتان در ساخت بدنه کشتی‌ها و هواپیما‌های نظامی است.

عایق صوتی

مکان‌های مختلفی نیاز دارند تا علاوه بر عایق کاری حرارتی، نسبت به عایق کاری صوتی نیز تجهیز شوند. به طور مثال اتاق صدا در استودیو‌ها و… می‌توانند از این فوم‌ها استفاده کنند.

ایفای نقش عایق صوتی هم زمان با نقش عایق حرارتی

هنگام خرید عایق حرارتی پلی یورتان به چه نکاتی باید توجه نماییم؟

هنگام خرید عایق حرارتی پلی یورتان، به چند نکته مهم توجه کنید:

  1. ضخامت عایق: ضخامت عایق حرارتی بسیار مهم است؛ زیرا ضخامت بیشتر عایق، عملکرد حرارتی بهتری ارائه می‌دهد. برای دستیابی به کارایی حرارتی خوب، حتماً به ضخامت مورد نیاز بر اساس شرایط و نیازهای خود توجه کنید.
  2. راندمان حرارتی: راندمان حرارتی یک عایق حرارتی نشان می‌دهد که چقدر قادر است گرما را جذب و به دور براندازد. بیشتر راندمان حرارتی، عایق حرارتی با کیفیت‌تر است. معمولاً در محصولات عایق حرارتی، مقدار راندمان حرارتی درج شده است.
  3. مقاومت به آب: اگر نیاز به استفاده از عایق حرارتی در محیط‌های مرطوب دارید، از یک عایق با مقاومت به آب بالا استفاده کنید. این امر به جلوگیری از نفوذ رطوبت و خرابی عایق کمک می‌کند.
  4. سازگاری با سیستم: مطمئن شوید که عایق حرارتی پلی یورتانی که انتخاب می‌کنید، با سیستم یا سازه‌ای که قصد عایق‌کاری آن را دارید، سازگار باشد. بررسی کنید که آیا نیاز به تنظیمات خاصی در فرآیند نصب و استفاده از عایق وجود دارد یا خیر.
  5. استانداردها و گواهی‌نامه‌ها: هنگام خرید عایق حرارتی، به استانداردها و گواهی‌نامه‌های محصول توجه کنید. بررسی کنید که آیا محصول تحت استانداردهای صنعتی قرار دارد و به اطمینان از کیفیت و عملکرد آن کمک می‌کند.
  6. قیمت: قیمت نیز مهم است، اما تنها قیمت را به عنوان فاکتور تعیین‌کننده در نظر نگیرید. مقایسه‌ای بین قیمت و کیفیت محصولات انجام دهید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که هم با کیفیت باشد و هم با بودجه شما سازگاری داشته باشد.
دیجیتال مارکتینگ بازدید : 12 چهارشنبه 25 بهمن 1402 نظرات (0)

امروزه به صورت معمول از بورد گچی، پوشش های ضدحریق پاششی Spray و مصالح محافظت کننده SFRM ، پوشش‌های منبسط شونده، مصالح معدنی فیبر دار به عنوان پوشش ضد حریق سازه اسکلت فولادی استفاده می‌شود

پوشش ضد حریق چیست؟

پوشش ضد حریق چیست؟

 پوشش ضد حریق به موادی گفته می‌شود که روی فلزات و دیگر مصالح ساختمانی به کار رفته در ساختمان‌ها پاشیده می‌شود تا از سوختن آن‌ها در هنگام آتش‌سوزی پیشگیری کرده و زمان تخریب سازه را به تعویق بیندازد. البته در ساخت بسیاری از مصالح ساختمانی مانند انواع بلوک‌‌ها، کف‌پوش‌ها، اجزا غیرفلزی و … از مواد ضد حریق استفاده شده است که اجرای پوشش ضد حریق برای آن‌ها ضرورت چندانی ندارد.

جالب است بدانید که اجرای پوشش ضد حریق در سازه‌های فلزی بسیار رایج است و از آنجایی که آسیب‌پذیری در برابر حرارت بالا از معایب سازه‌های فلزی است، پوشش ضد حریق این نقطه‌ضعف را به یک نقطه قوت تبدیل نموده است.

تمام کاربردهای پوشش ضد حریق

تمام کاربردهای پوشش ضد حریق

چه کاربردهایی را در خصوص انواع پوشش ضد حریق می توانیم در نظر داشته باشیم؟ اطلاع از این کاربردها به شکلی است که می تواند به شما کمک کند تا در موارد مختلفی که پوشش های ضد حریق وجود دارد، به سادگی از مزیت های آن ها بهره برده و نگرانی از بابت بروز مشکل در این بخش ها نداشته باشند.

  • عایق کاری حرارتی

همان طور که از نام این پوشش ها مشخص است می توان اولین کاربردی که در این خصوص وجود دارد را مربوط به عایق کاری حرارتی آن ها دانست. در بسیاری از محیط ها لازم است تا محیط و تمامی وسایلی که داخل آن محیط و ساختمان وجود دارد، نسبت به گرما و سرمای بیش از حد عایق کاری شود. این پوشش ها می توانند این کار را برای شما انجام دهند.

  • عایق کاری صوتی

کاربرد بعدی مربوط به عایق کاری صوتی می شود. عایق کاری صوتی برای محیط هایی همچون استودیوها، فضاهایی که نباید انتقال صوت در آن ها وجود داشته باشد و… موضوع بسیار مهمی است. استفاده از پوشش های ضد حریق می تواند این عایق کاری صوتی را به خوبی اجرا کند..

به‌طورکلی، استفاده از پوشش ضد حریق سازه در ساختمان‌های مسکونی با زیر بنای بسیار وسیع و یا تعداد طبقات زیاد که احتمال آتش‌سوزی در آنها بیشتر است، ضروری است. مواردی که در زیر به آنها اشاره می‌شود، استفاده از پوشش ضدحریق در آنها بسیار مهم است:

  • معادن زیرزمینی
  • سوله های بزرگ صنعتی
  • واحدهای تولیدی و کارخانجات
  • انبارهای بزرگ نگهداری اجناس
  • پالایشگاه‌های نفت، گاز و پتروشیمی
  • ساختمان‌های تجاری، مراکز خرید و پاساژها
  • ساختمان‌های مسکونی با تعداد طبقات و واحدهای بالا و …
دیجیتال مارکتینگ بازدید : 12 چهارشنبه 25 بهمن 1402 نظرات (0)

دستگاه پاشش فوم پلی یورتان یک دستگاه صنعتی است که برای پوشش دادن سطوح مختلف از جمله دیوارها، سقف، پشت بام و فضاهای خالی مانند فضای کف و دیوار استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از ترکیب دو ماده‌ی شیمیایی به نام‌های ایزوسیانات و پلی‌الکل، فوم پلی‌یورتان را پاشش می‌دهد.

ابتدا ماده ایزوسیانات به همراه کاتالیزور و انواع افزودنی های دیگر در مخزن A قرار می گیرد. در مخزن B پلی الکل (با حجم دو برابر مخزن A) با افزودنی های لازم مثل کاتالیزور و همچنین رنگ دهنده درج می شود. سپس این دو ماده در دستگاه با یکدیگر ترکیب شده و از طریق یک لوله به نوار تزریق شده و در نهایت با هوا به فوم تبدیل می‌شود.

این دستگاه در حین پاشش، فوم را با چگالی و ضخامت مورد نظر بر روی سطح اعمال می کند. فوم پلی‌یورتان علاوه بر ویژگی‌های عایق حرارتی و صوتی، مقاومت خوبی نسبت به رطوبت، حرارت و نور خورشید دارد.

سخن پایانی

ما در این محتوا هر آن چه لازم بود را در مورد مزایا و کاربرد عایق پاششی برای شما کاربران عزیز بیان کردیم. بدون شک عایق کاری از جمله مهم ترین فرایند های ساخت و ساز است، که نمی توان اهمیت آن را نادیده گرفت. به همین دلیل، پیشنهاد ما این است از مجموعه های اینترنتی معتبر هم چون سیت تک برای استفاده از این نوع عایق به نحو احسن با قیمت مناسب استفاده کنید.

تعداد صفحات : 44

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 438
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 273
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 685
  • بازدید سال : 8,054
  • بازدید کلی : 11,252