loading...
بلاگ
دیجیتال مارکتینگ بازدید : 14 سه شنبه 14 آذر 1402 نظرات (0)

هاتجر (Hotger) یکی از بهترین ابزارهای تحلیل و آنالیز عملکرد و رفتار کاربران است. این ابزار از لحظه‌ای که کاربران وارد وبسایت شما می‌شوند آن‌ها را تحت نظر گرفته و تا لحظه خروجشان مشغول جمع آوری داده‌هایشان خواهد بود. همانطور که می‌دانید ابزارهای تحلیلیِ دیگر به شما می‌گویند که سایتتان چه میزان نرخ پرشی داشته است؟

چند درصد کاربران محتوای آن را دوست نداشته‌اند؟ یا بر فرض مثال میزان افت درآمد سایتتان در ماه اخیر چقدر بوده است؟ اما یک سوال ریز از شما داریم، “چرا؟” چرا کاربران سایتتان را ترک کرده‌اند، چرا درآمد سایت کاهش یافته است؟ چرا کاربران محتوای سایت را دوست ندارند؟

ابزارهای تحلیلی معمولا هیچ پاسخی برای این چراها نداشتند. تا اینکه سر و کله هاتجر پیدا شد و با تحلیل دقیق‌تری که داشت، به تمامی این چراها پاسخ داد. در واقع اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم که این ابزار چیست؟ می‌توانیم آن را اینگونه توصیف کنیم:

«ابزاری برای نگاه کردن به سایت از دید کاربر!»

بله، این ابزار به شما کمک می‌کند از دید کاربران به سایت خود نگاه کرده و با کمک داده‌هایی که ارائه می‌کند می‌توانید به تمامی نقاط ضعف و قوت وبسایتتان پی ببرید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

بررسی ۴ قابلیت شگفت انگیز هاتجر!

حال امکانات و قابلیت‌های هاتجر چیست؟ این ابزار قابلیت‌های بسیار زیادی دارد که در این مطلب نمی‌گنجند. اما مای کاستومر در این بخش شما را با مهمترین قابلیت‌های آن آشنا می‌کند:

۱_ ضبط کردن ویدئو از کاربر

اول از همه این ابزار مانند یک دوربین مخفی عمل می‌کند! یعنی از لحظه ای که کاربر به سایتتان ورود می‌کند از صفحه موبایل او فیلم گرفته تا بداند کاربر به کجا رفته، از کدام قسمت سایت خوشش آمده و در کدام مرحله از سایت خارج شده است. سپس این ویدئو را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۲_ آنالیز فرم

وقتی می‌پرسید قابلیت های هاتجر چیست؟ یک قابلیت عجیب از این ابزار به ذهنمان می‌رسد که آن چیزی نیست جز آنالیز فرم! همه سایت‌ها دارای فرم‌هایی هستند که کاربران بتوانند با پر کردن آن‌ها عضو وبسایتشان شوند. اما چرا کاربران فرم سایت شما را پر نمی‌کنند؟ با کدام سوال فرم مشکل دارند؟ پاسخ دادن به کدام سوال برایشان دشوار است؟ هاتجر با یک آنالیز دقیق به تمامی این سوالات پاسخ می‌دهد.

۳_ ارائه نقشه حرارتی

نقشه حرارتی یا هیت مپ از دیگر قابلیت‌های هاتجر محبوبمان است که حسابی در دلمان جا خوش کرده است. نقشه حرارتی به شما می‌گوید که کاربر دقیقا از کدام قسمت سایتتان خوشش آمده و بالعکس کدام قسمت آن را نپسندیده است؟ آن هم در کسری از ثانیه! این قابلیت غول مرحله آخر است! چون تمام نقاط ضعف و قوت کسب و کارتان را جلوی چشمتان می‌آورد.

۴_ بهینه سازی قیف فروش

شاید ندانید که ارتباط میان قیف فروش و هاتجر چیست؟ در این خصوص باید بگوییم برای اینکه یک کاربر تبدیل به مشتری شود و به پایین قیف برسد، باید ابتدا با طی کردن مراحل زیادی او را به لید یا سرنخ تبدیل کنید. حال هاتجر در این زمینه نیز به کمکتان آمده و می‌توانید با آن رفتار کاربر را از ابتدای قیف تا انتهای قیف آنالیز کنید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

چگونه هاتجر را نصب کنیم؟

حال که می‌دانیم هاتجر چیست؟ چگونه می‌توانیم این ابزار را نصب کنیم. روش‌های زیادی برای نصب این ابزار وجود دارد. اما روشی که ما پیشنهاد می‌کنیم منطقی‌تر و اصولی‌تر است. در واقع پیشنهاد ما کمک گرفتن از گوگل تگ منیجر است. ابتدا وارد گوگل تگ منیجر شوید و سپس با چند کلیک ساده هاتجر را به سایت خود اضافه کنید. اینگونه می‌توانید از هردوی آن‌ها در کنار هم برای رشد و ارتقا وبسایتتان کمک بگیرید.

https://mycustomer.ir/

آیا استفاده از هاتجر در ایران امکانپذیر است؟

شاید به دلیل وجود تحریم‌ها و برخی موانع این چنینی نصب هاتجر و خرید برخی امکانات آن کمی دشوار باشد. اما قطعا غیر ممکن نخواهد بود. شما می‌توانید به راحتی از امکانات رایگان و نسخه‌های بدون تعرفه آن در ایران استفاده کنید. پس قطعا استفاده از این ابزار در ایران نیز با وجود برخی چالش‌ها، امکانپذیر خواهد بود.

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 19 یکشنبه 05 آذر 1402 نظرات (0)

درست است که هنوز زمان واحدی در این خصوص اعلام نشده، اما با تکیه بر آمار گوگل نیز می‌توان مناسب‌ترین تایم پست گذاری لینکدین را تخمین زد. برای مثال طبق همین آمار بهترین تایم پست گذاشتن برای ایرانی‌ها روزهای یکشنبه تا چارشنبه و در ساعات ۷ صبح تا ۵ عصر است. چرا؟ چون در این روزها اکثر افراد در محل کار خود حضور داشته و از لینکدین استفاده خواهند کرد. همچنین ساعت کاری بسیاری از شرکت‌ها و ادارات در ایران ۷ تا ۵ بعد از ظهر خواهد بود و این یعنی انتشار محتوای کاری در اوج تایم کاری ایرانیان!

بهترین زمان پست گذاری در لینکدین برای مخاطبان بین المللی

و اما جریان برای خارجی‌ها کمی فرق دارد. چون به هر حال آن‌ها در آن طرف کره زمین ساعات کاری متفاوتی نسبت به ایرانی‌ها دارند. پس اگر مخاطبین شما در کشور‌های دیگر ساکن هستند باید بدانید که بهترین ساعت پست گذاری برای آن‌ها ۱۰ صبح تا ۵ عصر است. همچنین بهترین روزهای پست گذاری نیز سه شنبه تا جمعه خواهند بود. چرا؟ چون مخاطبین بین المللی روزهای کاری هفته‌اشان از دوشنبه شروع شده و شنبه و یکشنبه تعطیل هستند. مانند همان پنجشنبه و جمعه‌های تعطیل خودمان.

https://mycustomer.ir/

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

بدترین زمان پست گذاری در لینکدین

و اما بیایید تا بدترین تایم انتشار محتوا در لینکدین را هم بررسی کنیم. طبق آمار و ارقام بدترین تایم این کار در ایران ساعات ۸ شب تا ۷ صبح فرداست. بدترین روزهای پست گذاری نیز پنجشنبه و جمعه هستند. همچنین بدترین روز پست گذاری برای مخاطبین بین المللی شنبه و یکشنبه در ساعات ۸ شب به بعد خواهند بود. چرا؟ چون در این تایم‌ها هیچ فردی سرکار نبوده و انتظار نداشته باشید که مخاطبان در روزهای تعطیل نیز محتوای کاری لینکدین را چک کنند.

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 18 چهارشنبه 10 آبان 1402 نظرات (0)

این مشکلات می‌تواند ناشی از عدم کارایی سایت و مسائل فنی آن باشد. بسیاری از مجموعه‌ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند، اما در تمامی زمینه‌ها به صورت کامل اشراف ندارند. برای مثال آنها تنها از برنامه های آماده برای طراحی سایت و سوشال خود استفاده می‌کنند. این مسئله نه تنها امری غیر حرفه ای است بلکه می‌تواند مشکلات بسیاری را برای آن کسب و کار به وجود بیاورد. برای مثال ممکن است آن سایت به صورت ناگهانی متوقف شود یا آن‌قدر سنگین باشد که کاربری وارد آن نشود.

تیم متخصص مای کاستومر

این تیم در طول جلسه علاوه بر اینکه آینده کاری شما را ترسیم می‌کند و سپس پکیج‌های مربوط به خدمات سایت و سوشال را ارائه می‌دهد. تمامی این پکیج‌ها توسط برنامه نویسان و متخصصان حرفه ای انجام‌شده و تعرفه بسیار مناسبی دارند. به‌طورکلی ما به تمامی کسب و کارها پیشنهاد می‌کنیم برای دستیابی به شرایط ایده آل از خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی بهره ببرند.

در ادامه برای درک بهتر ضرورت مشاوره راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی ، تفاوت‌های بازاریابی سنتی و دیجیتال را با هم بررسی می‌کنیم.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

تفاوت بازاریابی سنتی و دیجیتال

کسب و کارهای اینترنتی در موارد زیر نسبت به بازارهای سنتی برتری دارند.

  • پردازش خودکار
  • افزایش سود آوری
  • صرفه‌جویی در زمان
  • معرفی محصول جدید
  • حذف هزینه‌های اضافی
  • سهولت بیشتر در ارائه محصول
دیجیتال مارکتینگ بازدید : 18 سه شنبه 09 آبان 1402 نظرات (0)

قبل از اینکه با فرآیند نحوه دریافت اینماد آشنا شویم، بهتر است بدانیم که به چه مدارکی نیاز خواهیم داشت.

به عنوان یک شخص حقیقی:

  1. اسناد هویتی متقاضی از جمله شناسنامه، کارت ملی و مدرک وضعیت نظام وظیفه
  2. تصویر پروانه و مجوز فعالیت (در صورت لزوم)

به عنوان یک شخص حقوقی:

  1. نامه آخرین تغییرات اسامی اعضای هیئت مدیره (در صورت وجود)
  2. نامه آخرین تغییرات موضوع فعالیت شرکت (در صورت وجود)
  3. نامه آخرین تغییرات آدرس (در صورت وجود)
  4. تصویر پروانه / مجوز فعالیت (در صورت لزوم)
  5. تصویر اصل اساسنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 436
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 120
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 7,693
  • بازدید کلی : 10,891