loading...
بلاگ
دیجیتال مارکتینگ بازدید : 12 سه شنبه 05 دی 1402 نظرات (0)

پردیس جزو شهرهای حاشیه‌ای است که در ۱۷ کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد.‌ پس انتخاب یک خانه خوب در محله های پردیس امر بسیار مهمی به شمار می‌آید. چون این شهر در خارج از تهران قرار دارد و اکثر مردم پردیس در تهران و شاید هم کرج کار می‌کنند. از این رو در هنگام خرید خانه در پردیس باید توجه زیادی به استفاده از امکانات رفاهی و دسترسی سریع و آسان به پایتخت را داشته باشید. به همین دلیل فاز ۱ و ۲ بهترین فازهای پردیس هستند که امکانات رفاهی زیادی دارند. البته یادتان باشد آپارتمان های این منطقه از شهر پردیس گران قیمت و همچنین متراژ بالا هستند.

بهترین محله های شهر پردیس برای خرید خانه

دقت کنید پردیس دارای ۱۱ فاز است‌ که‌ البته تنها ۸ فاز آن مسکونی است. در این میان فازهای ۶_۷ و ۱۰ جزو فازهای غیر مسکونی هستند. از این رو بهترین فاز پردیس برای خرید خانه و زندگی کردن فازهای ۱_ ۲_۳ و ۴ است‌. البته فازهای ۱ و ۲ امکانات رفاهی بیشتری نسبت به فازهای ۳ و ۴ دارند. از طرفی فازهای ۳ و ۴ به عنوان مناطق متوسط به حساب می‌آیند.

به همین دلیل قیمت خانه در فازهای ۳ و ۴ ارزان‌تر از قیمت خانه در فازهای ۱ و ۲ است. پس به طور کلی بهترین محله های شهر پردیس تهران محله هایی هستند که از لحاظ امکانات رفاهی و لوکس بودن خانه‌ها در تراز اول قرار دارند.

https://pardissazan.com/

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 11 سه شنبه 05 دی 1402 نظرات (0)

این روزها افراد زیادی برای سرمایه گذاری و خرید خانه، شهر پردیس را انتخاب می‌کنند. چون این شهر امکانات رفاهی و تفریحی زیادی دارد. از طرفی وجود مراکز پزشکی، بیمارستان‌ها و داروخانه های شبانه روزی سبب شده است تا شهر پردیس محل مناسب تری برای زندگی باشد.

در ادامه لیست چندین مراکز درمانی شهر پردیس و تعدادی داروخانه های این شهر را به همراه آدرس آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.‌

  • شبکه بهداشت و درمان شهر پردیس

آدرس: فاز ۱ پردیس، میدان عدالت، بلوار سفیر امید، ابتدای خیابان آب انجیرک.

  • کلینیک شبانه روزی کوثر پردیس

آدرس: فاز ۲ پردیس، ضلع شمالی غربی امام خمینی (ره)، ابتدای بلوار صیاد شیرازی.

  • بیمارستان تخصصی شفاء پردیس

آدرس: فاز ۴ پردیس، بلوار جانبازان، خیابان فردوسی، خیابان بهشت نهم.

  • درمانگاه شبانه روزی بهیان

آدرس: فاز ۴ پردیس، بلوار سفیر امید، خیابان دیانت پور.

  • درمانگاه دندانپزشکی نگین پردیس

آدرس: فاز ۲ پردیس، بلوار شهید صیاد شیرازی، نرسیده به میدان امام.

https://pardissazan.com/

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 18 چهارشنبه 17 آبان 1402 نظرات (0)

قسمت شمالی کشور قبرس تحت سلطه کشور ترکیه قرار دارد و از همین روی به آن جمهوری ترک قبرس شمالی گفته می‌شود. از طرفی قبرس جنوبی تحت سلطه کشور یونان است و جمهوری قبرس نام دارد و این تنها یک تفاوت قبرس شمالی و جنوبی به شمار می‌رود!

داستان جدایی این دو بخش به سال 1935 بازمی‌گردد، زمانی که بریتانیا این جزیره را به یکی از مستعمرات خود تبدیل کرد و در ادامه آن دو جنبش استقلال‌طلب در قبرس شکل گرفت. یک جنبش خواهان اتحاد قبرس با یونان و گروه دیگر خواهان تقسیم جزیره به دو بخش ترکی و یونانی بود. در نهایت پس از کشمکش ‌های بسیار، در تاریخ 15 نوامبر 1983 جمهوری ترک قبرس شمالی اعلام استقلال کرد.

چرا قبرس به دو قسمت تقسیم شده است؟

تفاوت قبرس شمالی و جنوبی در بحث اقتصادی

هزینه زندگی در قبرس شمالی کمتر از بخش جنوبی می‌باشد. خصوصاً اگر مایلید یک مسافرت کم‌هزینه را در کنار سواحل بی‌نظیر این کشور تجربه کنید.

“گزینه های خرید و سرگرمی به میزان قابل توجهی در قبرس جنوبی زیاد است! از طرفی مناظر طبیعی و مکان های تاریخی اصیل قبرس در بخش شمالی این کشور قرار گرفته است.”

اقتصاد قبرس جنوبی از ثبات بیشتری برخوردار است و دارای مقررات شفاف‌تری (مطابق با اتحادیه اروپا) نسبت به قسمت شمالی می‌باشد. از همین روی اگر قصد راه‌اندازی یک کسب و کار پرسود و باثبات را در سر دارید، جمهوری قبرس جنوبی گزینه بهتری است.

مقایسه قبرس شمالی و جنوبی از منظر فرهنگی

طبیعتا از آنجایی که قبرس شمالی تحت سلطه کشور ترکیه می‌باشد، عمده مردم ساکن در آن شامل قبرسی های مسلمان ترک سنی و همچنین مهاجرانی از کشور ترکیه هستند. از طرفی مردم قبرس جنوبی بیشتر از فرهنگ یونان پیروی می‌کنند و عمدتاً مسیحی می‌باشند؛ این نکته در بحث تفاوت قبرس شمالی و جنوبی بسیار پررنگ است.

تفاوت قیمت بین اجناس سوپرمارکت ها در بین دو قبرس

طبق گزارش یکی از روزنامه های مشهور به نام هاوادیس، که به مقایسه 119 کالای مختلف در قبرس شمالی و جنوبی پرداخته است، 84 مورد از این کالاها از قیمت پایین‌تری در قبرس شمالی برخوردار بوده‌اند.

در خصوص تفاوت قبرس شمالی و جنوبی در بحث قیمت اجناس باید گفت طبیعتا از آنجایی که واحد پول قبرس شمالی لیر ترکیه است، ارزان‌تر بودن اجناس در آن یک مورد بدیهی به شمار می‌رود؛ از طرفی واحد پول قبرس جنوبی یورو بوده و مسلما این موضوع اثرگذاری بالایی در قیمت‌گذاری اجناس به جا می‌گذارد.

تفاوت شرایط تحصیل در قبرس شمالی و جنوبی

در خصوص تفاوت قبرس شمالی و جنوبی در بحث آموزشی، چندان مورد خاصی به چشم نمی‌خورد چرا که سیستم آموزشی هر دو بخش تابع اصول و استاندارد های نظام آموزشی اروپا بوده و موسسات آموزشی نیز به دو صورت خصوصی و دولتی، در هر دو قسمت شمالی و جنوبی قبرس وجود دارند.

متقاضیان گرامی می‌توانند برنامه های تحصیلی خود را در 3 دوره تحصیلی کارشناسی (3 سال)، کارشناسی ارشد (2 سال) و دکتری (4 سال) در دانشگاه های قبرس شمالی و جنوبی پیگیری کنند.

تفاوت قبرس شمالی و جنوبی از منظر سیاسی و مذهبی

کشور قبرس جزیره‌ای است که به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. حدود 77 درصد از جمعیت این جزیره را قبرس یونانی و 18 درصد از آن را قبرس ترک تشکیل می‌دهد. اما تفاوت قبرس شمالی و جنوبی (The difference between North and South Cyprus) در مباحث سیاسی و مذهبی چه می‌باشد؟

نظام سیاسی هر دو قبرس شمالی و جنوبی از نوع جمهوری مشروطه تک‌حزبی است. مذهب اغلب مردمان قبرس شمالی اسلام بوده و مردمان قبرس جنوبی عموما مسیحی هستند. همچنین در خصوص جمعیت نیز باید بدانید که ساکنین قبرس جنوبی بیشتر از بخش شمالی می‌باشند.

تفاوت قبرس شمالی و جنوبی در بحث امنیت

تفاوت قبرس شمالی و جنوبی در این مورد خنثی است چرا که قبرس یکی از نقاط امن اروپا بوده و میزان جرم و جنایت در هر دو طرف بسیار پایین می‌باشد. با وجود اینکه قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم‌بندی شده است، اما همچنان مکانی کاملاً امن برای گردشگران و مهاجران به شمار می‌رود.

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 17 سه شنبه 16 آبان 1402 نظرات (0)

قبرس جزیره ای مدیترانه ای در مجاورت کشور ترکیه است، این کشور به دلیل آب و هوای ایده آل، اقتصاد پویا و دانشگاه های معتبر فرصتی مناسب برای مهاجرت تحصیلی دانشجویان درنظر گرفته می شود. همچنین خوب است بدانید موسسه مهاجرتی فاماگوستا به‌عنوان مرکز مهاجرتی معتبر در کشور، ارائه‌دهنده خدمات ویزای تحصیلی و اعزام دانشجو با مجوز رسمی وزارت علوم ایران است. چنانچه شما نیز قصد مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی را دارید، با کارشناسان فاماگوستا درارتباط باشید.

هزینه دانشگاه ها در قبرس چیزی حدود 3000 تا 22000 یورور در سال (باتوجه به رشته تحصیلی متغیر است) و هزینه زندگی ماهانه نیز 350 تا 600 یورو برای هر دانشجو خواهد بود؛ باتوجه به این موضوع احساس نیاز به درآمد برای اکثر دانشجویان احساس می شود. باتوجه به قوانین قبرس شمالی، دانشجویان مجاز هستند برای تامین هزینه های شخصی خود، هفته ای 20 ساعت کار را در برنامه خود بگنجانند. بنابراین شما با یافتن یک کار پاره وقت قادرید از پس بسیاری از هزینه های خود بربیایید.

https://famagusta.agency/

نکته مهم این است که مجوز کار پاره وقت برای دانشجویان بین‌المللی در ویزای دانشجویی ذکر نشده است و دانشجویان باید برای اخذ مجوز کار در قبرس شمالی اقدام کنند. به عبارتی مجوز کار به دانشجویان خارجی که در جستجوی کار در قبرس شمالی هستند اعطا می‌شود. مانند سایر مجوزهای کار، این نوع مجوز هم باید توسط کارفرما اخذ شود. هر کارفرمایی باید توجه داشته باشد که تعداد شاغلین دانشجویش از ۵۰ درصد کل کارکنان آن شرکت بیشتر نباشند.

شرایط کار دانشجویی در قبرس شمالی

معرفی لیست کار دانشجویی در قبرس شمالی

در قبرس شمالی، دانشجویان دارای چندین راه برای پیدا کردن کار هستند. مهمترین راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند به آنها روی بیاورند عبارتند از:

  • کار در دانشگاه: دانشگاه‌های قبرس شمالی اغلب به دانشجویان فرصتی می‌دهند تا در زمینه‌های مختلفی مانند کتابخانه، مرکز اطلاعات، لابراتوارها و دفاتر اداری کار کنند. این کارها نه تنها به دانشجویان کمک مالی می‌کنند، بلکه به آنها فرصتی می‌دهد تا تجربه‌های عملی به دست آورند.
  • کارهای پاره‌وقت: دانشجویان می‌توانند در طول ترم به دنبال کارهای پاره‌وقت بگردند. این کارها می‌توانند شامل تدریس خصوصی، کار در رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها و سایر مکان‌های خدماتی باشد. همچنین، برخی از شرکت‌ها نیز به دانشجویان شغل‌های پاره‌وقت ارائه می‌دهند.
  • کار اینترنتی: دانشجویان می‌توانند در فضای مجازی به دنبال کارهای اینترنتی بگردند. این شامل فروش محصولات آنلاین، نوشتن مقالات، ترجمه، طراحی وبسایت و کارهای مرتبط با رسانه‌های اجتماعی است. این نوع کارها مزایایی مانند انعطاف پذیری زمانی و مکانی بالایی دارند.
  • کارهای تجاری: برخی از دانشجویان ممکن است علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب و کار خود باشند. قبرس شمالی برای تأسیس و راه‌اندازی کسب و کارهای جدید فرصت‌های زیادی را فراهم می‌کند. این فرصت می‌تواند شامل راه اندازی فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، شرکت‌های خدماتی و سایر بخش‌های صنعت و خدمات باشد.
  • فرصت‌های کاری دانشگاهی: برخی از دانشگاه‌ها در قبرس شمالی برنامه‌های کاری ویژه‌ای برای دانشجویان خارجی ارائه می‌دهند. این برنامه‌ها شامل فرصت‌های کاری در زمینه‌هایی مانند تحقیقات، تدریس و خدمات دانشجویی می‌شوند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ مجوز کار دانشجویی در قبرس شمالی

  • پاسپورت
  • قرارداد کار
  • مجوز اقامت قبرس شمالی
  • لیست زمان کلاس‌های دانشگاه

توجه داشته باشید که می‌توانید قرارداد کار را از ادارات کار منطقه دریافت کنید و این قرارداد باید حتما به امضای کارفرما و کارمند برسد. لیست زمان کلاس های دانشگاه نیز برای اثبات این موضوع است که تداخلی میان ساعات دانشگاه و ساعات کار پاره وقت پیش نمی آید. درنهایت قرارداد کار به همراه سایر مدارکی که ذکر شد، به اداره کاریابی منطقه ارسال خواهد شد. اداره استخدامی منطقه درخواست را بررسی کرده و آن را تایید یا رد می‌کند.

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 17 سه شنبه 16 آبان 1402 نظرات (0)

کشور قبرس شمالی در یک موقعیت جغرافیایی چشم‌گیر قرار دارد که مملو از جاذبه های طبیعی و اماکن تاریخی در کنار آب و هوای معتدل و مدیترانه‌ای، تورم پایین، امنیت بالا و… می‌باشد. این جزیره موفق شده تا در سال های اخیر سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جذب کند و یک رشد اقتصادی بی‌نظیر را تجربه کند.

در ادامه این مطلب از موسسه مهاجرتی فاماگوستا با شغل های پردرآمد در قبرس شمالی بیشتر آشنا می‌شویم و هر یک از آنها را در زیر ذره‌بین می‌بریم. جا دارد اشاره کنیم که موسسه مهاجرتی فاماگوستا صفر تا صد خدمات و مشاوره در حیطه مهاجرت کاری به قبرس شمالی و مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری را به هم وطنان عزیز ارایه می دهد.

لیست مشاغل پردرآمد در قبرس شمالی

فعالیت در هر یک از شغل های پردرآمد در قبرس شمالی فرصت های شغلی بی‌نظیری را با خود به همراه دارد. هر یک از این مشاغل امکان ساخت یک زندگی مرفه و ایده‌آل را برای شما ممکن می‌سازند.

مدیر بازاریابی

مدیر بازاریابی وظایفی نظیر انجام تحقیقات بازار، پشتیبانی بازار و رهبری تیم بازاریابی را بر عهده دارد. برای دریافت این شغل شما به حداقل مدرک لیسانس بازاریابی و همچنین حداقل سابقه کاری 7 ساله نیاز خواهید داشت. شما می‌توانید به عنوان یک مدیر بازاریابی در قبرس به‌طور ماهیانه بین 1.5 تا 4.4 هزار یورو درآمد داشته باشید.

لیست مشاغل پردرآمد در قبرس شمالی

شغل خلبانی از شغل های پردرآمد در قبرس شمالی

شما می‌توانید با طی کردن دوره های خلبانی در کشور قبرس شمالی به طور متوسط بین 1.7 تا 4.8 هزار یورو در ماه درآمد داشته باشید. شما می‌توانید دوره های خلبانی را در سایر کشور های اتحادیه اروپا نیز پشت سر بگذارید. به خاطر بسپارید که سلامت جسمانی یکی از ملزومات استخدام در این شغل است.

حوزه توریستی و گردشگری

از جمله شغل های پردرآمد در قبرس شمالی می‌توان به مشاغل موجود در حوزه توریستی و گردشگری اشاره داشت، چرا که موقعیت این جزیره آن را به یک محل توریستی بی‌نظیر و زیبا تبدیل کرده است. از جمله شغل هایی که در زمینه توریسم و گردشگری وجود دارد می‌توان به هتل داری، رستوران، کافه، فعالیت های تفریحی و آبی، عکاسی، مشاغل فروشگاهی و… اشاره داشت.

حوزه ساخت و ساز

بی‌شک فعالیت در حوزه پروژه های ساخت و ساز را نیز می‌توان در لیست شغل های پردرآمد در قبرس شمالی قرار داد. امروزه سرمایه‌گذاران زیادی در قبرس شمالی مشغول خرید ملک و راه‌اندازی پروژه های ساخت و ساز می‌باشند. متقاضیان مختلف می‌توانند با توجه به حرفه و تخصص خود در این حوزه مشغول به کار شوند.

” اگر در یکی از رشته های عمران، برق یا مکانیک تحصیل کرده‌اید، شانس بالایی برای استخدام در یکی از شرکت های مهندسی این کشور خواهید داشت.”

حوزه آکادمیک و دانشگاهی

از آنجایی که هر ساله دانشجویان زیادی از سراسر جهان برای تحصیل به قبرس شمالی مهاجرت می‌کنند، استادان دانشگاه نیز از وضعیت کاری خوبی در این کشور برخوردار می‌باشند، به طوری که می‌توانند با حداقل درآمد ماهانه 2 تا 5.8 هزار یورو در این کشور مشغول به کار شوند.

“افرادی با مدرک تحصیلی دکترا می‌توانند رزومه خود را برای دانشگاه های این کشور ارسال کنند و در صورت تایید، در پست های مختلفی مثل استادیار یا استاد دانشگاه مشغول به کار شوند.”

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 269 سه شنبه 09 آبان 1402 نظرات (0)

مزایای شغل آرایشگری در قبرس شمالی عبارتند از:

  • پرداخت بالا: شغل آرایشگری در قبرس شمالی شامل پرداخت بالا و شرایط مطلوب است. با توجه به رشد سریع صنعت زیبایی و میزان تقاضا، آرایشگران ماهر می‌توانند درآمد قابل توجهی داشته باشند.
  • شرایط کاری مناسب: در قبرس شمالی، شرایط کاری برای آرایشگران مناسب است. این شغل امکان انعطاف‌پذیری زمانی و مکانی را فراهم می‌کند و آرایشگران می‌توانند در آرایشگاه‌ها، سالن‌های زیبایی و هتل ها کار کنند.
  • مهاجرت آسان: برای آن‌هایی که دارای مدارک معتبر آرایشگری هستند، مهاجرت به قبرس شمالی نسبتاً آسان است. آرایشگران می‌توانند به سرعت اقامت دائم در این کشور را دریافت کنند .
  • رشد شغلی: با رشد سریع صنعت گردشگری در قبرس شمالی و افزایش توریست، فرصت‌های شغلی در زمینه آرایشگری در قبرس شمالی روز به روز بیشتر می‌شود. این به معنای افزایش احتمال یافتن کار و گسترش کسب و کار در این حوزه است.
  • امکانات حرفه‌ای: آرایشگران در قبرس شمالی به امکانات حرفه‌ای دسترسی دارند، از جمله تجهیزات و محصولات به‌روز و فرصت برای آموزش‌ها و دوره‌های متنوع در حوزه آرایش و زیبایی .

مدارک لازم برای شغل آرایشگری در قبرس شمالی

  • مجوز کار: همه اتباع خارجی برای اجازه کار در قبرس شمالی باید از اداره کار و رفاه مجوز کار دریافت کنند.
  • پاسپورت: پاسپورت معتبر برای سفر و مهاجرت به قبرس ضروری است.
  • اجازه اقامت: برای ماندن در قبرس شمالی و مشغول به کار شدن در این کشور باید از اداره مهاجرت و یا ثبت احوال اجازه اقامت دریافت کنید.
  • گواهی صلاحیت: اگر از ایران مدرک آرایشگری داشته باشید باید این مدرک توسط وزارت فرهنگ و آموزش قبرس تایید شود.
  • گواهی پزشکی: برای تایید وضعیت سلامتی شما احتمالا نیاز به یک گواهی پزشکی نیز خواهد بود.
  • گواهی عدم سو پیشینه: این مورد را باید از پلیس ایران دریافت کنید تا ثابت کنید سابقه جرایم کیفری نداشته اید.
  • گذراندن دوره آرایشگری در یک موسسه معتبر: باید مدارک مرتبط یا دیپلم آرایشگری را از یک موسسه معتبر دریافت کرده باشید.

آرایشگران گرامی باید پیش از اقدام برای مهاجرت کاری به قبرس شمالی، مهارت های زبان انگلیسی و آرایشگری خود را به حد مطلوبی برسانند همچنین داشتن یک آلبوم از نمونه کارها یا یک پیج اینستاگرامی از کارهای قبلی می تواند برای استخدام در شغل آرایشگری در قبرس شمالی بسیار کمک کننده باشد.

چنانچه قصد اقدام به مهاجرت کاری به قبرس شمالی را دارید، باید در مرحله اول با یک موسسه مهاجرتی معتبر مشورت کرده و با مراحل مهاجرت شغلی آشنا شوید. موسسه مهاجرتی فاماگوستا یکی از مطمئن ترین موسسه ها در زمینه مشاوره و ارائه خدمات مهاجرت به کشور قبرس شمالی محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشنر با کارشناسان فاماگوستا تماس حاصل کنید.

منبع: موسسه مهاجرتی فاماگوستا

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 17 سه شنبه 09 آبان 1402 نظرات (0)

دانشگاه بین‌المللی و خصوصی قبرس CIU یکی از مدرن‌ترین دانشگاه های قبرس شمالی (Universities of Northern Cyprus) محسوب می‌شود که در شهر نیکوزیا واقع شده است. از جمله نقاط قوت این دانشگاه می‌توان به امکان پرداخت قسطی شهریه در آن اشاره داشت.

همچنین تمامی دانشجویان بین‌المللی در این دانشگاه مشمول دریافت بورسیه 50% خواهند شد. این مکان همچنین یکی از معروف‌ترین دانشگاه های کشور قبرس شمالی است که از رنک علمی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. فراموش نکنیم که مدرک دانشگاه قبرس در کشورهای دیگری از جمله ایالات متحده، کانادا و کشور های اروپایی مورد تایید قرار می‌گیرد و از همین روی این دانشگاه هر ساله توجه دانشجویان بسیاری را به خود جلب می‌کند.

شهریه مقاطع مختلف در دانشگاه بین‌المللی قبرس:

  • مقطع کارشناسی: 5843 یورو در سال
  • مقطع کارشناسی ارشد: 350 یورو برای هر ترم
  • مقطع دکترا: 350 یورو برای هر ترم

دانشگاه اروپایی لفکه

دانشگاه اروپایی لفکه حدود 28 سال است که در برترین دانشگاه های قبرس شمالی قرار دارد و در مجموع از محبوبیت زیادی در میان دانشجویان نیز برخوردار می‌باشد. این دانشگاه دارای 11 دانشکده است و برنامه های خود را به دو زبان ترکی و انگلیسی در هر مقطع تحصیلی ارائه می‌دهد.

این دانشگاه در نزدیکی شهر لفکا قرار دارد، این شهر مملو از منظره های طبیعی و دیدنی های تاریخی است و در مجموع به عنوان یکی از زیباترین شهر های قبرس شمالی نیز به شمار می‌رود.

شهریه مقاطع مختلف در دانشگاه اروپایی لفکه:

  • مقطع کارشناسی: 5400 یورو در سال
  • مقطع کارشناسی ارشد: 250 یورو برای هر ترم
  • مقطع دکترا: 350 یورو برای هر ترم

دانشگاه اروپایی لفکه

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

سیستم آموزشی قبرس شمالی از سطح کیفی بالایی برخوردار است و به همان میزان مهاجرت تحصیلی به قبرس دارای مزایای زیادی می‌‎باشد، برای مثال خیلی از دانشگاه های قبرس شمالی دارای اعتبار بین‌المللی هستند؛ گذشته از آن امکان تحصیل در رشته های گوناگون با بورسیه های متفاوت نیز در این کشور وجود دارد.

برای ثبت‌نام در دانشگاه های قبرس شمالی ابتدا باید مدارک خود را ترجمه کرده و تائیدیه دادگستری را در این خصوص دریافت کنید. سپس پس از فرستادن مدارک برای مسئول دانشگاه و دریافت تایید، ثبت‌نام شما انجام شده و در نهایت می‌توانید با مدارک لازم به قبرس شمالی سفر کنید.

چند نکته مهم در خصوص مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی:

  • در صورتی که به عنوان یک دانشجو وارد این کشور شدید، می‌توانید یکی از اعضای درجه اول خانواده را نیز به عنوان همراه با خود به قبرس بیاورید.
  • تمامی دانشجویان این کشور از امکاناتی نظیر خوابگاه، باشگاه، سلف تغذیه، استخر، زمین فوتبال، فستیوال های مختلف موسیقی و رقص و... بهره‌مند خواهند شد.
  • در صورت گذراندن دوره تحصیلی و دریافت مدرک از یکی از دانشگاه های قبرس شمالی، شما به مدت 6 ماه زمان دارید تا برای تعویض ویزای خود از ویزای تحصیلی به ویزای کاری اقدام نمایید.
دیجیتال مارکتینگ بازدید : 24 شنبه 29 مهر 1402 نظرات (0)

مهاجرت تحصیلی به قبرس (Educational Migration to Cyprus) از طریق بورسیه تحصیلی یک راه سریع و ارزان برای دریافت اقامت است. زیرا دانشگاه‌های این کشور هر سال تعداد زیادی از دانشجویان سراسر دنیا به خصوص شهروندان ایرانی را به عنوان بورسیه پذیرش می‌کنند.

مهم‌تر اینکه برای مهاجرت تحصیلی به قبرس نیازی به گرفتن مدرن زبان ندارید و همچنین با پرداخت کمترین شهریه می‌توانید مدارک عالی هم‌تراز با دانشگاه‌های بزرگ دنیا را دریافت کنید. شما باید برای ادامه تحصیل و دریافت اقامت در قبرس از طرف یک دانشگاه معتبر پذیرش شوید. سپس با تکمیل و ارائه مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی بگیرید.

بعد از انجام این مراحل می‌توانید ۹۰ روز در قبرس شمالی به طور موقت اقامت داشته باشید و پس از آن برای اخذ اقامت دائم قبرس شمالی درخواست دهید.

مهاجرت تحصیلی به قبرس

شرایط مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی

کشور قبرس شمالی جزو بهترین مقاصد تحصیلی برای شهروندان ایرانی به شمار می‌آید. چون برای تحصیل در دانشگاه‌ها و مدارس این کشور نیازی به داشتن مدرک زبان انگلیسی ندارید. بنابراین شما به عنوان یک دانشجو یا دانش آموزان در صورت قبولی در اولین امتحان زبان انگلیسی در مراکز آموزشی قبرس می‌توانید مشغول به تحصیل شوید.

مهم‌تر اینکه بعد از گذراندن چند ترم در دانشگاه قبرس شمالی امکان حضور در طرح مبادله دانشجو را هم پیدا می‌کنید. پس در صورت قبولی در این طرح می‌توانید برای ادامه تحصیل به یکی از دانشگاه‌های اروپایی و یا مراکز عالی آمریکایی بروید. بنابراین تحصیل در دانشگاه‌های قبرس به منزله‌ی پلی برای تحصیل در بهترین دانشگاه‌های جهان است.

طریقه مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی

طریقه مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی

زمانی که شما به عنوان یکی از شهروندان ایرانی با شرایط لازم برای تحصیل وارد کشور قبرس شمالی می‌شوید بعد از مدتی می‌توانید با دریافت کارت اقامت قبرس درخواست شهروندی از این کشور را داشته باشید. سپس با اخذ پاسپورت قبرسی خود را جزو شهروندان قبرس شمالی بدانید‌.

مطمئن باشد که قبرس یکی از کشورهای پیشرفته جهان است که مرفه‌ترین و بهترین شرایط تحصیل و زندگی را برایتان فراهم می‌کند. مهم‌تر اینکه دانشگاه‌های قبرس برای متقاضیان ایرانی بورسیه تحصیلی در نظر می‌گیرد. بنابراین دولت قبرس برای اجرای بورسیه تحصیلی قبرس شمالی حداقل ۵۰ درصد از شهریه دانشجویی را پرداخت می‌کند.

پس این حمایت مالی شرایط مساعدی را برای مهاجرت تحصیلی به قبرس و پرداخت هزینه تحصیل در قبرس شمالی را برایتان ایجاد می‌کند‌.

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 37 شنبه 29 مهر 1402 نظرات (0)

اگر می‌خواهید با استفاده از روش ازدواج به کشور قبرس مهاجرت کنید باید حتماً شریک زندگی شما تابعیت قبرس را داشته باشد. از طرفی لازم است تا شما ۳ سال بعد از ازدواجتان بدون هیچ گونه طلاق یا جدایی از طریق اقامت موقت در یکی از شهرهای قبرس زندگی کنید.

بعد از آن می‌توانید با دریافت اقامت دائم قبرس به سادگی فرزندان و والدین خود را هم به قبرس دعوت کنید‌. پس مهاجرت و اخذ اقامت در قبرس از طریق ازدواج چندان مسئله پیچیده‌ای نیست. فقط باید قبل از سفر به قبرس مدارک مهمی را آماده کنید و آن‌ها را برای قبول درخواست اقامت دائم به سفارت قبرس ارائه دهید.

مدارکی برای مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج

مدارکی برای مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج

  • تأییدیه تمکن مالی
  • گواهی و سند رسمی ازدواج
  • درخواست تابعیت در قبرس برای همسر
  • گواهی طلاق زوجین با همسران قبلی خود
  • پاسپورت معتبر زوجین با داشتن اعتبار کافی
  • گواهی تولد فرزند زوجین از ازدواج های قبلی
  • شناسنامه و کارت ملی زوجین به همراه کپی و ترجمه‌ آن‌ها
  • سند مالکیت در قبرس و یا اجازه نامه ملک در قبرس همراه با مهر تائید اداره مالیاتی
  • بیمه درمانی

ساده ترین روش مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج

اگر ۳ سال بعد از ازدواج تصمیمی به دریافت اقامت دائم و مهاجرت به قبرس را نداشتید. مطمئناً بعد از گذشت ۵ سال از زندگی دائم در قبرس به همراه تولد اولین فرزندتان در قبرس می‌توانید بدون هیچ شک و شبهه‌ای اقامت دائم قبرس را با ارائه برخی مدارک دریافت کنید.

قوانین مهاجرت به قبرس با کمک ازدواج

آن هم اینکه برای اخذ اقامت قبرس از طریق ازدواج ، علاوه بر اثبات واقعی بودن ازدواج، زوجین باید در شرایط مالی خوبی قرار داشته باشند. به این معنی که زوجین باید در ماه حداقل 1000 یورو درامد داشته باشند. ازدواج در قبرس در وهله اولیه به اخذ اقامت دائم منجر نخواهد شد.

چنانچه ازدواج شما بعد از ارسال مدارک به افسر ازدواج در قبرس به هر دلیلی در طی ۳ ماه علنی نشود، طی یک اطلاعیه‌ی قانونی اعلام خواهد شد که ازدواج شما غیرقانونی است.

پس افرادی که علاقه‌مند به دریافت اقامت دائم قبرس هستند باید برای اجرای مراسم عروسی و تنظیم اسناد رسمی ازدواج حداقل ۲۰ روز در کشور قبرس بماند‌. از طرفی اگر تمایل دارید تا سریعاً مراسم و مراحل ازدواج شما در قبرس پیش برود باید مبلغی حدود ۳۰۰ یورو را به مأمور ازدواج بدهید تا درخواست ثبت ازدواج شما را ظرف ۲ تا ۳ روز کاری انجام دهد‌.

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 20 سه شنبه 25 مهر 1402 نظرات (0)

مهاجرت کاری به قبرس شمالی (cyprus work visa) آینده شغلی بسیار عالی را برایتان رقم می‌زند. ولی هیچ گاه شما به طور مستقیم نمی‌توانید وارد باز کار این کشور شوید. مگر اینکه یک کارفرما از شما دعوت به همکاری کند و از طریق سفارت قبرس شمالی برایتان دعوتنامه کاری ارسال کند.

برای مهاجرت کاری به قبرس شمالی بایدهای دیگری هم وجود دارد. مثلاً باید برای وارد شدن به قبرس شمالی به عنوان یک نیروی کار، تسلط زیادی به زبان‌های ترکی و همچنین زبان انگلیسی داشته باشید. در این صورت کارفرمایان تمایل بیشتری برای جذب شما دارند. از طرفی شانس شما برای دریافت اقامت دائم در این کشور بیشتر می‌شود.

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار

کار در این نقطه‌ی دنیا مزایا و فرصت‌های فوق‌العاده‌ای دارد‌. چراکه کمترین دستمزد ماهانه در این کشور ۵۰۰۰ لیر است و هر چقدر که شما دارای تخصص بیشتری باشید حقوق بالاتری را دریافت می‌کنید. برای اخذ اقامت دائم از طریق کار در قبرس شمالی، باید ویزای کاری داشته باشید و به مدت ۶ سال بدون سوءپیشینه در قبرس شمالی کار کنید.

شرایط مهاجرت کاری به قبرس شمالی

شهروندان ایرانی مانند سایر شهروندان ترکیه و هر کشور دیگری که در قبرس شمالی کنسولگری دارند می‌توانند بدون اخذ ویزا برای کار به قبرس شمالی سفر کنند. چون این کشور برای جبران کمبود نیروهای متخصص از نیروهای کار خارجی استقبال می‌کند‌.

برای اینکه بتوانید به مدت 30 روز یا بیشتر جهت کار و یا ایجاد سرمایه گذاری وارد خاک قبرس شمالی شوید باید مجوز Business Establishment Permit دریافت کنید. مهم‌تر اینکه به طور خودسرانه نمی‌توانید برای کار به قبرس شمالی سفر کنید باید حتماً یک شخص قبرسی به عنوان کارفرما برای شما دعوتنامه کاری ارسال کند.

فرصت های شغلی و بازار کار در این کشور شرایط بسیار خوبی دارد. حداقل دستمزد یک کارگر ساده ماهیانه 4400 لیر است که با توجه به تخصص و توانایی فرد میزان دستمزد به مراتب افزایش پیدا میکند و به راحتی میتوان هزینه های زندگی را تامین کرد.

نحوه اخذ ویزای کاری قبرس شمالی

برای دریافت ویزای کار به این کشور باید ابتدا مجوز کاری Work Permit را دریافت کنید. البته بر اساس سیاست‌های وزارت کار قبرس شمالی اول از همه شهروندان قبرسی و شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا برای کار کردن در این کشور اولویت دارند. بنابراین کسانی که جزو شهروندان اتحادیه اروپا نباشند مانند شهروندان ایرانی باید حتماً با داشتن دعوتنامه وارد بازار کار در قبرس شمالی شوند‌. همچنین کارفرما باید از طرف وزارت کار یک تأییدیه‌ای را به همراه توصیه نامه دریافت کند.

با این وجود اخذ ویزای کاری قبرس شمالی حدود 4 تا 6 هفته یا حتی بیشتر طول می‌کشد. اما دقت داشته باشید که مدت مجوز برای مهاجرت کاری به قبرس شمالی فقط ۴ سال است. بنابراین بعد از گذشت ۴ سال باید مجدداً برای تمدید اقامت خود مراحل قانونی را طی کنید.

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 23 سه شنبه 25 مهر 1402 نظرات (0)

اجاره خانه در قبرس شمالی (North Cyprus property to rent) بسته به موقعیت ملک و امکانات رفاهی منطقه و ساختمان کاملاً متفاوت است. ولی در سرتاسر کشور قبرس شمالی برخلاف قانون مالک و مستأجر در ایران، هیچ پول پیش یا ودیعه‌ای از مستأجر دریافت نمی‌شود‌.

فقط مستأجر باید به صورت ماهیانه مبلغی را به دلار یا لیر به عنوان اجاره خانه به مالک پرداخت کند‌. معمولاً اجاره خانه در قبرس شمالی در فصولی که تعداد توریست‌ها زیاد است تا حدودی افزایش پیدا می‌کند. ولی باز هم این افزایش قیمت کرایه خانه به عوامل متعددی بستگی دارد.

به طور میانگین در قبرس شمالی هزینه اجاره ملک مبلغی بین 150 تا 500 دلار بسته به موقعیت مکانی و امکانات و متراژ آپارتمان می‌باشد. هزینه‌های اجاره خانه در قبرس شمالی بستگی به اندازه، موقعیت و کیفیت مسکن دارد. یک از مزایای اقامت در قبرس شمالی، بهره مندی از پایین ترین نرخ مالیات است.

اجاره خانه در قبرس شمالی

قیمت اجاره خانه در قبرس شمالی

اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید مطمئن باشید که با اجاره خانه در قبرس شمالی می‌توانید به مدت ۶ ماه اقامت موقت بگیرید. ولی اجاره خانه در قبرس شمالی بسته به امکانات رفاهی ساختمان و موقعیت‌های مکانی ملک کاملاً متغیر است.

دقت کنید قیمت کرایه خانه در قبرس شمالی برای دانشجویان با کسانی که تصمیم به اقامت خانوادگی دارند به علت متفاوت بودن نیازهایشان ممکن است تا حدودی فرق داشته باشد. ولی به طور میانگین اجاره ملک در قبرس شمالی چیزی حدود ۱۵۰ تا ۵۰۰ دلار است.

هزینه‌ های اجاره خانه در قبرس شمالی

همان‌طور که گفته شد میزان اجاره خانه در قبرس شمالی به طور مستقیم بر اساس تسهیلات و متراژ ساختمان تعیین می‌شود‌. مثلاً اجاره خانه در گیرنه قبرس یا شهر فاماگوستا به صورت آپارتمان ۳ خوابه و ۲ خوابه گران‌تر از اجاره خانه‌های تک خوابه است.

خوب است بدانید که در شهرهای مختلف قبرس شمالی ملک های مسکونی از تنوع بالایی برخوردار هستند. پس با این حال اجاره واحدهای استدیو یا همان قیمت سوئیت در قبرس با اجاره خانه‌های ویلایی و کرایه پنت هاوس یکسان نیستند. ولی یادتان باشد همیشه اجاره خانه در شهرک‌های قبرس شمالی به علت امکانات تفریحی به طور چشم‌گیری با اجاره خانه در داخل شهرها تفاوت دارد.

هزینه شارژ و انشعابات در خانه‌ های اجاره ای

دقت کنید برای تعیین اجاره خانه در قبرس شمالی (North Cyprus property to rent) هزینه‌هایی را هم برای پرداخت برق، آب و گاز ساختمان در نظر بگیرید. چون کشور قبرس شمالی فاقد نیروگاه‌های برق است پس‌ باید هزینه‌های بالایی را برای مصرف نفت و گاز بپردازید.

از طرفی ماهیانه و یا به طور یک جا در اول سال باید مبلغی را هم به عنوان شارژ ساختمان به مالک بدهید. همیشه این مقدار شارژ ساختمان در شهرک‌های قبرس شمالی بیشتر از خانه‌های داخل شهر است.

https://famagusta.agency/

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 20 چهارشنبه 17 آبان 1402 نظرات (0)

اگر می‌خواهید با استفاده از روش ازدواج به کشور قبرس مهاجرت کنید باید حتماً شریک زندگی شما تابعیت قبرس را داشته باشد. از طرفی لازم است تا شما ۳ سال بعد از ازدواجتان بدون هیچ گونه طلاق یا جدایی از طریق اقامت موقت در یکی از شهرهای قبرس زندگی کنید.

https://famagusta.agency/immigration-to-cyprus-through-marriage/

بعد از آن می‌توانید با دریافت اقامت دائم قبرس به سادگی فرزندان و والدین خود را هم به قبرس دعوت کنید‌. پس مهاجرت و اخذ اقامت در قبرس از طریق ازدواج چندان مسئله پیچیده‌ای نیست. فقط باید قبل از سفر به قبرس مدارک مهمی را آماده کنید و آن‌ها را برای قبول درخواست اقامت دائم به سفارت قبرس ارائه دهید.

مدارکی برای مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج

مدارکی برای مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج

  • تأییدیه تمکن مالی
  • گواهی و سند رسمی ازدواج
  • درخواست تابعیت در قبرس برای همسر
  • گواهی طلاق زوجین با همسران قبلی خود
  • پاسپورت معتبر زوجین با داشتن اعتبار کافی
  • گواهی تولد فرزند زوجین از ازدواج های قبلی
  • شناسنامه و کارت ملی زوجین به همراه کپی و ترجمه‌ آن‌ها
  • سند مالکیت در قبرس و یا اجازه نامه ملک در قبرس همراه با مهر تائید اداره مالیاتی
  • بیمه درمانی

ساده ترین روش مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج

اگر ۳ سال بعد از ازدواج تصمیمی به دریافت اقامت دائم و مهاجرت به قبرس را نداشتید. مطمئناً بعد از گذشت ۵ سال از زندگی دائم در قبرس به همراه تولد اولین فرزندتان در قبرس می‌توانید بدون هیچ شک و شبهه‌ای اقامت دائم قبرس را با ارائه برخی مدارک دریافت کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 436
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 120
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 299
  • بازدید سال : 7,668
  • بازدید کلی : 10,866