loading...
بلاگ
دیجیتال مارکتینگ بازدید : 22 شنبه 29 مهر 1402 نظرات (0)

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) به روش‌ها و شیوه‌هایی گفته می‌شود که از طریق ایمیل برای جذب ترافیک و بازدید کننده به کار گرفته می‌شود.

برای بازاریابی ایمیل در ابتدا یک بانک آدرس ایمیل مرتبط با کسب و کارتان پیدا کنید. سپس هر چند وقت یکبار در موقعیت های مناسب برای همه ایمیل بفرستید: برای مثال «دوست عزیز بیا این محصول خفن ما رو بخر»؛ این شد ایمیل مارکتینگ ! برخلاف باور عموم، ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی، ارسال پیام‌های تبلیغاتی نیست، بلکه راه و رسم خاص خودش را دارد.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مزایای ایمیل مارکتینگ چیست؟

چنانچه می‌خواهید به عنوان یک فروشنده و یا ارائه دهنده خدمات متنوع مشتریان زیادی داشته باشید مطمئناً طراحی یک ساختار محتوایی به شکل کمپین ایمیل مارکتینگ می‌تواند در چند ثانیه بیشترین تأثیر را روی مخاطبین شما داشته باشد. از طرفی بازاریابی ایمیلی کم هزینه ترین روش های تبلیغاتی آنلاین است.

به همین علت صندوق دریافتی ایمیل و از همه مهم‌تر قسمت هرزنامه های شما همیشه پر از پیام های تبلیغاتی است. اما سؤال اینجاست که چرا باید از ایمیل مارکتینگ بهره ببریم؟

در حقیقت شما با کمک این روش تبلیغات اینترنتی می‌توانید مخاطبان اصلی خود را بشناسید و برای جذب آن‌ها به عنوان مشتریان جدید پیام الکترونیکی یا همان ایمیل ارسال کنید. در این راستا با بهره بردن از تکنیک های بازاریابی ایمیلی می‌توانید مخاطبین خود را ترغیب به خرید کنید.

همچنین برندسازی کرده و مشتریان زیادی را با آگاهی از برند و اعتماد سازی به سمت خود بکشانید. حتی می‌توانید با استفاده از سیستم اتوماسیون ایمیل مارکتینگ از مزیت های مهم دیگری هم بهره ببرید که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

نرخ بازگشت سرمایه ROI

این روزها مشاغل مختلف به سختی برای تبلیغات هزینه می‌کنند. در واقع مدیران کسب و کارهای مختلف بی صبرانه می‌خواهند بدانند که بابت هزینه تبلیغات چه میزان فروش خواهند داشت. در صورتی که شما با مشاوره دیجیتال مارکتینگ و اجرای اصولی ایمیل مارکتینگ می‌توانید در کمترین زمان به نرخ تبدیل بسیار عالی برسید. چون بازاریابی ایمیلی نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است.

اثر بخشی آنی ایمیل مارکتینگ

در پاسخ این سؤال که چرا باید از بازاریابی ایمیلی بهره ببریم باید گفت شما با ارسال ایمیل به مخاطبین خود به طور آنی می‌توانید بر روی بازدید کنندگان ایمیل تأثیر بگذارید. چون بازاریابی ایمیلی و ارسال محتویات متنی از طریق ایمیل بدون هیچ محدودیت زمانی به طرز فوق‌العاده‌ای حس عجله را در مخاطبین شما القا می‌کند.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ سریع و مقرون به صرفه

همان‌طور که گفته شد ایمیل مارکتینگ سریع‌ترین و کم هزینه ترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می‌آید. از این رو شما در هر کسب و کاری که فعالیت دارید با کمترین بودجه و ساده‌ترین روش می‌توانید نرخ بازگشت خوبی را در کمترین زمان تجربه کنید. در واقع شما با استفاده از یک لیست ایمیل به خوبی می‌توانید به خروجی باورنکردنی دسترسی پیدا کنید.

ایمیل های سفارشی

با بهره بردن از ایمیل مارکتینگ نه تنها می‌توانید برای مخاطبین خود ایمیل های سفارشی ارسال کنید بلکه مخاطبان و مشتریان شما این امتیاز را دارند تا ایمیل هایی را که برایشان ارسال می‌شود به دلخواه مشخص کنند.

تحلیل رفتار مشتری

دقت کنید که شما با کمک تکنیک های سئو و بازاریابی ایمیلی می‌توانید رفتار مشتریان و بازدیدکنندگان خود را تحلیل و بررسی کنید. یعنی شما با ارزیابی پیام های الکترونیکی خود به راحتی متوجه می‌شوید که چه ایمیل هایی بیشتر باز شده‌اند و کدام پیام ها برای مخاطبان شما بیشتر جذاب بوده‌اند.

حتی می‌توانید بفهمید که کدام لینک‌ها بیشترین کلیک را داشته‌اند و مخاطبان شما نسبت به کدام CTA بازخورد بهتری نشان داده‌اند.

شروع آسان با ایمیل مارکتینگ

شما با حداقل آموزش می‌توانید به کمک ایمیل مارکتینگ کمپین تبلیغاتی ایمیل خود را آغاز کنید. حتی بدون یک تیم حرفه ای و با استفاده از محتوا، عکس و فیلم های ساده می‌توانید بهترین بازاریابی ایمیلی را انجام دهید.

انتقال مستقیم پیام با ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

با استفاده از تقسیم بندی لیست ایمیل می‌توانید سریع ترین پیام را به مخاطبین خود برسانید. از طرفی مطمئن باشید که تعداد زیادی از ایمیل های شما باز می‌شود.

بستر نشر محتوا

ایمیل مارکتینگ به تنهایی یک بستر مناسبی را برای انتشار محتویات شما ایجاد می‌کند. بنابراین شما به کمک این روش بازاریابی می‌توانید محتویات خود را به صورت ایمیل ارسال کنید و کاربرانتان را درگیر کنید. در آخر با یک CTA فوق‌العاده مخاطبینتان را به سمت خود بکشانید.در این زمینه از تبلیغات بنری در سایت بهره ببرید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 436
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 120
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 342
  • بازدید ماه : 342
  • بازدید سال : 7,711
  • بازدید کلی : 10,909