loading...
بلاگ
دیجیتال مارکتینگ بازدید : 18 سه شنبه 30 آبان 1402 نظرات (0)

پس از بررسی انواع گردو، نکته دیگری که در هنگام خرید گردو باید به آن دقت داشته باشید تازگی محصول است. به طوری که اگر بخواهیم مغز گردو را خریداری کنید چنانچه این آجیل مدت زمان زیادی در معرض هوای آزاد قرار بگیرد، کیفیت آن پایین آمده و دچار آلودگی محیطی می‌شود.

با وجود این امر بهتر است از فروشگاه‌ها و سایت های پرفروش اقدام به خرید گردو کنید. بو، رنگ و مزه مغز گردو نشان دهنده تازگی و کیفیت محصول می‌باشد.

راهنمای خرید گردو مرغوب

به عنوان راهنمای خرید گردو مرغوب نکات دیگری نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند بهترین محصول را از فروشگاه ما یعنی فروشگاه آجیل و خشکبار نعمتی تهیه کنید. به طوری که باید بدانید گردوهای تیره و کدر معمولاً بی‌کیفیت هستند و طعم تلخی دارد.

همچنین ویژگی دیگر گردو خوب گرد بودن آن است. لذا آن دسته از گردوهایی که به شکل بیضی است ممکن است پوست کلفتی داشته باشد و در هنگام شکستن مغز آن خورد شود.

تفاوت گردو خارجی و ایرانی چیست؟

در بین انواع گردو دو نوع ایرانی و خارجی وجود دارد که قبل از خرید محصول باید آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. در حال حاضر در ایران هم انواع گردو خارجی و هم انواع گردو ایرانی ارائه می‌شود. نوع خارجی که محصول آمریکا، شیلی و افغانستان است قیمت ارزان‌ تری دارد.

اگر چه گردو خارجی یک دست و یک اندازه تر است اما به خوشمزگی و خوش خوراکی گردو ایرانی نیست. همچنین میزان چربی گرو ایرانی بیشتر می‌باشد. باید توجه داشته باشید که مزه گردو ایرانی کمی گس و کاملاً خوش ‌طعم بوده اما گردو خارجی در سه نوع مزه تلخ، شیرین و بی‌مزه موجود است.

بهترین زمان خرید گردو تازه

بهترین زمان خرید گردو تازه

با توجه به آنچه بیان شد اگر شما هم بخواهید از فروشگاه آجیل و خشکبار نعمتی اقدام به خرید گردو کنید لازم است بدانید امکان خرید نخودچی و دیگر انواع آجیل، میوه خشک و خشکبار نیز با بهترین کیفیت نیز از این فروشگاه وجود دارد. ما همواره بهترین نوع محصول را ارائه می‌دهیم. نکته دیگری که در هنگام خرید گردو باید از فروشگاه ما مدنظر قرار گیرد بهترین زمان خرید گردو تازه می‌باشد.

اگر چه در مناطق مختلف کشور برداشت گردو در زمان‌های مختلف انجام می‌شود. اما به طور کلی می‌توان گفت برداشت این میوه از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود. از این رو فصل پاییز بهترین زمان برای خرید گردو تازه خواهد بود.

یکی از محبوب ترین و معروف ترین انواع گردو ایرانی که گردو تویسرکان است از اوایل آبان ماه شروع به پخش می‌شود. این گردو علاوه بر طعم عالی پوست نازکی دارد و مغز آن کاملاً درشت و سالم می‌باشد.

مهم‌ترین فواید مصرف گردو را بشناسید

همان ‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد یکی از مهمترین مواردی که موجب شده در حال حاضر خرید گردو و مصرف آن بسیار رونق پیدا کند فواید متعدد این مغزیجات است. به طوری که فواید زیاد خوردن گردو موجب شده تا در سنت غذایی ایرانی بسیار پراستفاده باشد و به عنوان پایه ثابت صبحانه برای مصرف نان و پنیر و گردو طرفداران زیادی دارد.

همچنین طبع گرم این محصول برای تهیه انواع غذاهای ایرانی چون فسنجان بی‌نظیر است. با این حال توجه کنید که گردو ارزش غذایی بالایی دارد و سرشار از آنتی اکسیدان ها، انواع مواد معدنی، چربی های مفید و ویتامین‌ها می‌باشد. مصرف گردو می‌تواند به سلامتی عمومی بدن کمک کرده و برای بهبود بیماری هایی چون سرطان روده بزرگ و همچنین پروستات مفید می‌باشد.

از کجا گردو بخریم؟

از کجا گردو بخریم؟

در کنار مواردی که به عنوان راهنمای خرید گردو گفته شد نکته بسیار مهم دیگری که باید به آن دقت کنید معتبر بودن فروشگاه مورد نظر می‌باشد. لذا همان طور که گفته شد تشخیص دادن گردو تازه و مرغوب کار چندان ساده‌ای نیست اما وقتی شما به فروشگاه معتبر مراجعه می‌کنید مطمئن هستید که گردو یکدست و کاملاً ایرانی با کیفیت عالی به شما عرضه می‌شود.

از طرفی در فروشگاه ما این امکان به وجود آمده که شما به صورت مستقیم از تولید کننده اقدام به خرید کنید و در نهایت با حذف واسطه‌ها محصول با کیفیت و با قیمت مناسب به دست مشتری می‌رسد. همچنین خرید نخودچی و دیگر خشکبار از فروشگاه ما برای همه هم‌وطنان امکان‌پذیر می‌باشد.

سخن پایانی

تنوع بالا در بین انواع گردو با پوست و بدون پوست موجب شده است تا افراد قبل از خرید این محصول نکاتی را مد نظر قرار بدهند. همچنین لازم است بدانید که در حال حاضر در فروشگاه‌های آنلاین انواع گردو ایرانی و خارجی ارائه می‌شود که تفاوت‌های زیادی با هم دارند.

از این رو نیاز است قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید به راهنمای خرید بهترین نوع گردو دقت نمایید. با کمک این راهنمای خرید شما خواهید توانست انواع این محصول را شناخته و متناسب با نیاز خود آن را تهیه کنید.

منبع: خرید آجیل

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 19 سه شنبه 30 آبان 1402 نظرات (0)

می‌توان گفت که یکی مهم‌ترین بخش هر خانه‌ای شیرالات آن است که در زمان استفاده از آن‌ها به شدت در معرض دید هستند. به همین علت خانم‌های خانه دار به دنبال راهی هستند که بتوانند از طریق آن رسوب‌های موجود بر روی شیرآلات را برطرف کنند و به آن‌ها جلا بدهند. انواع مختلف جرم گیر و شوینده در بازار موجود است که افراد برای رسوب‌زدایی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

هر یک از این جرم گیرها مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت و بهترین جرم گیر شیرآلات را به شما معرفی می کنیم:

جوهر نمک

جوهر نمک HCl یک ماده شیمیایی بسیار قوی و اسیدی است که برای از بین بردن انواع جرم از آن استفاده می‌کنند. حساسیت‌زایی این محصول به شدت بالا بوده به همین علت همه افراد نمی‌توانند از این محصول استفاده نمایند. استفاده از جوهر نمک برای افرادی که تنگی نفس و آلرژی دارند ممنوع است.

در زمان استفاده از این جرم گیر لازم است که حتما از دستکش و ماسک استفاده نمایید. این شوینده قدرت جرم‌گیری بسیار بالایی دارد اما نمی‌توان گفت که به همان نسبت قدرت جلا دهندگی نیز دارد بلکه کاملا برعکس بوده استفاده متعدد از این محصول به مرور شیرآلات را کدر می‌نماید.

سرکه سفید

یکی از بهترین جرم گیر شیرآلات که یک راه‌حل خانگی بوده استفاده از سرکه سفید است که برای برطرف کردن جرم و جلادهندگی از آن استفاده می‌نمایند. خاصیت جرم‌گیری این ماده نسبت به جرم گیرهای شیمیایی بسیار کم‌تر است اما به علت طبیعی بودن آن و شیمیایی نبودن این ماده حساسیت‌زایی ان بسیار کم‌تر بوده و مصرف آن هیچ گونه عارضه‌ای را به همراه ندارد.

انواع مختلف جرم گیر شیرآلات

جوش شیرین به عنوان بهترین جرم گیر شیرآلات

شما می‌توانید با استفاده از یک مسواک آغشته به جوش‌ شیرین به تمیزکاری سیاهی شیرآلات بپردازید. با استفاده از این روش می‌توان رسوب باقی‌مانده بر روی شیرآلات را به سادگی پاکسازی کرد. برای استفاده از این روش مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. مقداری جوش شیرین بر روی مسواک بریزید.
  2. شیرآلات منزل را با کمک مسواک پاکسازی نمایید.
  3. درز های شیر را فراموش نکنید. در آن بخش‌ها نیز مقداری جوش شیرین بریزید.
  4. به کمک یک نخ دندان جرم های باقی‌مانده در آنها را بیرون بکشید.
  5. در آخر بدنه شیر را آبکشی نمایید.
  6. در آخر می‌توانید شیرآلات تمیزکاری شده را خشک کنید.

جرم گیری شیرآلات خانگی با خمیردندان

خمیردندان یکی دیگر از ماده های مناسبی است که می‌توان به عنوان بهترین جرم گیر شیرآلات از آن بهره برد. برای استفاده از این ماده تنها کافی است مقداری از خمیردندان را بر روی محلی که جرم گرفته بمالید و در مرحله بعد روی آن را با اسکاچ یا اسفنج نرم بکشید.
بعد از استفاده از خمیردندان حتماً شیرآلات خود را با آب ولرم بشویید تا خمیردندان اضافه شده به‌طور کامل از روی سطوح پاک شود. این یک روش بسیار ساده و تاثیرگذار در پاک کردن جرم شیرآلات به شمار می‌رود.

نوشابه نیز جرم گیر شیرآلات است!

آیا می‌دانستید که خواص اسیدی نوشابه آن را به یکی از بهترین جرم گیر شیرآلات فوق‌العاده تبدیل می‌کند! بهتر است در این خصوص از نوشابه مشکی استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که همانند سرکه سفید، از این ماده برای شیرآلات رنگی و برنجی استفاده نکنید. مراحل استفاده از نوشابه برای تمیزکاری شیرآلات به ترتیب زیر می‌باشد:

  1. نوشابه را بر روی شیرآلات منزل بریزید.
  2. بعد از 10 دقیقه با استفاده از یک دستمال یا اسفنج نرم، شیرآلات خود را به همراه آب بشویید.
  3. در نهایت با یک دستمال نرم و خشک سطوح شیرآلات را پاک و خشک نمایید.

استفاده از آب و صابون

اگر به دنبال یک روش ساده و در دسترس برای تمیزکاری شیرآلات منزل می‌گردید، می‌توانید از ترکیب ساده‌ای مثل آب و صابون به عنوان بهترین جرم گیر شیرآلات استفاده کنید. ابتدا یک محلول آب و صابون ایجاد کنید و سپس با استفاده از اسکاچ آن را به آرامی بر روی سیاهی شیرآلات بکشید.

بهتر است برای جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی شیرآلات، از اسکاچ های خیلی زبر و فلزی استفاده نکنید. بعد از استفاده از ترکیب آب و صابون بر روی شیرآلات، می‌توانید آنها را با استفاده از آب ولرم شستشو دهید و در نهایت با یک پارچه معمولی خشک و پاک نمایید.

استفاده از آبلیمو یا لیمو ترش به عنوان جرم گیر شیرآلات

استفاده از آبلیمو یا لیمو ترش به عنوان بهترین جرم گیر شیرآلات، یک انتخاب اثبات شده است! لیمو از قدرت پاک‌کنندگی بالایی برخوردار است و جهت رفع سیاهی شیرآلات نیز فوق‌العاده کاربردی است. برای استفاده از آبلیمو می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا یک لیمو را به چند قسمت تقسیم کنید.
  2. تک های لیمو را به شیرآلات بمالید و 10 دقیقه صبر کنید.
  3. همچنین می‌توانید از آبلیمو به همراه یک اسفنج استفاده کنید.
  4. در نهایت شیر را با آب سرد بشویید و با یک دستمال نرم خشک نمایید.

استفاده از براق کننده های معمولی

در صورت تمایل می‌توانید از برخی براق کننده های معمولی نظیر پولیش، جهت افزایش زیبایی شیرآلات استفاده کنید. در این مورد باید از خرید براق کننده های قوی دوری کرد، چرا که مدل های قوی‌تر ممکن است به خراب شدن روکش شیرآلات منجر شوند.

کوتاه نمودن فواصل زمانی تمیزکاری

در نهایت فراموش نکنید که هرچه فاصله زمانی تمیزکاری شیرآلات کوتاه‌تر باشد، احتمال افزایش رسوبات در آنها نیز کمتر می‌شود. بروز سیاهی و لکه های ماندگار بر روی شیرآلات نتیجه افزایش روز به روز رسوبات بر روی سطوح شیرآلات می‌باشد. با رعایت این نکته ساده تا مدت ‌های مدید نیازی به استفاده از جرم گیر شیرآلات نخواهید داشت.

جلا دهنده و زداینده رسوب شیرآلات بایو اپتیمم

به جرات می‌توان از جلا دهنده و زداینده رسوب شیرآلات بایو اپتیمم به عنوان یکی از بهترین جرم گیر شیرآلات یاد کرد. این محصول برای از بین بردن رسوب‌های مواد معدنی و لکه‌های ناشی از آن بسیار موثر است.

بعضی از مواد معدنی و آهک موجود در آب و همچنین بخار آب باعث ایجاد جرم و مدر شدن شیر آلات می‌شود که می‌توان با استفاده از این محصول تمام جرم‌های موجود بر روی سطوح فلزی و شیرآلات را از بین برد و آن‌ها را جلا داد. جلادهنده شیرآلات بایو اپتیمم هیچگونه خاصیت رنگ‌بری و خوردگی ندارد و به همین علت استفاده از این محصول بسیار رایج است.

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 16 سه شنبه 30 آبان 1402 نظرات (0)

امروزه محلول های پاک کننده قلیایی به بخشی از مهم‌ترین مواد لازم برای نظافت های صنعتی تبدیل شده‌اند. مکانیسم این مواد شوینده به این صورت است که با حل کردن چربی‌ها در خود موجب تمیز نگه داشتن قطعات فلزی می‌شوند.

موارد استفاده از دترجنت یا مواد شوینده قلیایی

از بین انواع مواد شوینده، دترجنت برای پاکسازی انواع آلودگی‌ها از جمله دوده، گریس و چربی های خوراکی و صنعتی یک انتخاب درجه‌یک به شمار می‌رود. این شوینده در زمان استفاده انواع چربی‌ها و آلودگی‌ها را در خود حل می‌کند؛ بعد از آن نیز شما می‌توانید با استفاده از یک دستمال ساده سطوح مورد نظر را به‌طور کامل پاکسازی کنید.

شما می‌توانید از مواد شوینده قلیایی برای سطوح مختلف فلزی و پلاستیکی استفاده کنید. از جمله ویژگی های این محصول عبارت هستند از:

  • فاقد حلال های صنعتی
  • حاوی مواد ضد خوردگی برای فلزات
  • محصولی بی‌خطر و غیرقابل اشتعال
  • مناسب برای حذف چربی های سنگین و آلودگی های خشک شده

فواید استفاده از مواد شوینده قلیایی بر روی فلزات

استفاده از شوینده های قلیایی می‌تواند در خصوص جلوگیری از اکسیداسیون فلزات بسیار کاربردی باشد. دلیل آن نیز عامل پخش‌کننده درون شوینده قلیایی است که با پاکسازی کثیفی های حل نشده، مانع حمله به فلز و خوردگی آن می‌شود.

استفاده از مواد شوینده قلیایی از جمله کارآمدترین و به‌صرفه‌ترین راه هایی است که می‌توان در جهت از بین بردن طیف وسیعی از آلودگی‌ها از آن بهره برد و همچنین در جهت محافظت از قطعات فلزی در صنایع مختلف نیز از آن استفاده کرد.

موارد کاربرد شوینده قلیایی بدون کف

  1. حذف چربی روی سطوح
  2. سیستم های COP صنایع غذایی
  3. تمیز کردن کفپوش چرب و روغنی
  4. از بین برنده رسوبات آلی و معدنی
  5. آلودگی های خشک‌شده و تجمع یافته
  6. شست‌وشو فرهای هوشمند و نیمه‌هوشمند
  7. شستشوی سطوح بیرونی دستگاه ها در صنایع غذایی
  8. کف، دیواره، راهروها و سالن های مرغداری و پرورش طیور
  9. کارخانجات، کارگاه صنعتی، تراشکاری، شرکت های آسانسور
  10. حذف پاتوژن و بایوفیلم از جداره‌ها و دیواره‌های تجهیزات و سطوح
  11. رستوران ها، هتل‌ها، کترینگ ها، فست فودها و مکان‌های عمومی و…
  12. شستشوی سیستم های اولترافیلتراسیون (UF)، فیلترهای میکرو (MF) و نانوفیلترها (NF)
  13. شستشو و حذف آلودگی از خطوط تولید، دستگاه‌های پرکن و سیستم های CIP در صنایع غذایی
  14. تمیزکننده برج‌های خنک‌کننده، کشتارگاه‌ها و قصابی، دیوارهای کثیف، حذف وکس ها، فرآیندهای فلزکاری، پتروشیمی و پالاشگاه، هودها، هواکش ها، گاز و فر، کارخانجات محصولات آرایشی بهداشتی

موارد احتیاط شوینده قلیایی بدون کف

  • تماس آن با چشم، پوست و مخاط، سوزاننده است.
  • در هنگام رقیق کردن محصول با آب، همیشه قلیاها را به روی آب بریزید.
  • استشمام بخار از این محصول باعث ایجاد سوزش در مجرای تنفس می‌شود.
  • مواد شوینده قلیایی قابل اشتعال نیست، اما حضور آن در آتش باعث تولید گازهای سمی خواهد شد.
دیجیتال مارکتینگ بازدید : 19 یکشنبه 21 آبان 1402 نظرات (0)

المنت ها می‌توانند گرما تولید کنند. شاید برایتان جای سؤال باشد که چرا در وسایل سرمایشی همچون یخچال‌ها به المنت و وسایل تولید‌کننده گرما نیاز دارید؟

باید بگوییم که در هر نوع وسیله گرمایشی اگر گرما وجود نداشته باشد، سرما نیز وجود ندارد. همین موضوع سبب می‌شود تا نیاز مبرمی به وجود المنت ها داشته باشیم. نقش کلیدی و اساسی که این قطعات در یخچال‌ها بر عهده دارند در آب کردن یخ‌هایی است که حاصل برفک‌های یخچال هستند. در واقع اگر این المنت ها وجود نداشته باشند، برفک‌ها می‌توانند تمام یخچال را در برگیرند و مسلماً دیگر نمی‌توانید به شکل درستی از یخچال خود استفاده کنید.

دلایل سوختن المنت های یخچال

دلایل سوختن المنت های یخچال

گاهی اوقات المنت های یخچالی و صنعتی دچار سوختگی میود و مسلماً عواقب متعددی را نیز با خودش به همراه دارد. این سوختگی المنت ها می‌تواند در موارد مختلفی روی دهد و دلایل متعددی نیز داشته باشد. در صورتی که چنین مشکلی برای یخچال شما بروز پیدا کند، باید بدانید که بهترین کار آن است که ابتدا دلیل و منشأ مشکل را پیدا کرده و سپس به دنبال المنت های باکیفیت برای تعمیر یخچال سوخته خود باشید.

در ادامه به برخی از مهم‌ترین و همچنین رایج‌ترین دلایلی که سبب می‌شوند تا المنت یک یخچال دچار سوختگی شود، می‌پردازیم که بعد از خرید المنت های یخچالی و صنعتی برای مراقبت از آن هوشیار باشیم.

خشک شدن المنت یخچال

اساس کار المنت ها به این شکل است که از آب حاصل از ذوب شدن یخ‌ها و برفک‌ها به کار خود ادامه می‌دهند و یخ و برفک‌های بیشتری را ذوب می‌کنند. در واقع المنت ها باید دائماً در معرض آب باشند و نباید دچار خشکی شوند. اگر آب کافی به المنت ها نرسد و آن‌ها دچار خشکی شوند، امکان این موضوع وجود دارد که به سرعت بسوزند.

باز و بسته شدن درب یخچال

باز و بسته شدن درب یخچال و خرابی المنت یخچال

همواره توصیه شده است که برای افزایش طول عمر یخچال خود از باز و بسته کردن مداوم درب یخچال جلوگیری کنید. این کار می‌تواند بر روی بخش‌های مختلفی از یخچال شما از جمله المنت ها تأثیر داشته باشد. با هر باری که درب یخچال را باز و بسته می‌کنید، گرمای زیادی را به فضای درونی یخچال وارد می‌کنید که سبب به کار افتادن ترموستات، کمپرسور و المنت ها می‌شود. هر قدر تعداد دفعات ورود هوای گرم بیشتر باشد، مسلماً فشار بیشتری نیز به این بخش‌ها می‌آید و همین موضوع می‌تواند سبب شود که المنت های یخچال شما سریعتر دچار سوختگی شود.

خرابی گسکت‌ها

گسکت‌ها و یا همان لاستیک‌های دور درب یخچال از جمله مواردی هستند که به ظاهر ساده می‌باشند اما کارایی بسیار مهمی دارند. این لاستیک‌ها می‌توانند هوای سرد را داخل یخچال نگه دارند و از خروج این هوای سرد جلوگیری کنند. با این وجود باید گفت که اگر گسکت‌ها دچار پارگی و خرابی و یا هرگونه مشکل دیگری شوند، ممکن است که هوای سرد به شدت از یخچال خارج شده و همین موضوع باعث می‌شود تا المنت ها در کنار ترموستات و کمپرسور دائماً کار کرده و سریعتر دچار سوختگی و خرابی شوند.

اتمام گاز یخچال

اتمام گاز یخچال

گاز یخچال که با نام گاز مبرد نیز شناخته می‌شود، یکی دیگر از اجزای مهمی است که در این بین وجود دارد. اگر گاز مبرد یخچال تمام شود و یا کم شود، می‌تواند سبب شود که فشار بیشتری به هیتر‌ها و المنت ها وارد شود. این فشار بیشتر سبب می‌شود تا المنت ها نیز سریعتر دچار سوختگی شوند.

علائم خرابی و سوختگی هیتر المنت یخچال

علائم خرابی و سوختگی هیتر المنت یخچال می‌توانند به دلایل مختلفی اتفاق بیافتند و نشانه‌های مختلفی دارند. در زیر تعدادی از این علائم را ذکر می‌کنم:

  1. عدم یخ‌زدایی صحیح: هیتر المنت در یخچال برای یخ‌زدایی استفاده می‌شود. اگر هیتر خراب شده باشد، ممکن است یخ در قسمت‌های نامناسب از یخچال تجمع کند یا یخ‌زدایی صورت نگیرد.
  2. تغییر در دمای داخل یخچال: خرابی هیتر می‌تواند منجر به تغییر دمای داخل یخچال شود. اگر دمای داخلی یخچال به طور ناگهانی افزایش یا کاهش یابد، ممکن است هیتر خراب باشد.
  3. شکل‌گیری یخ‌زدگی زیاد: هیتر المنت برای جلوگیری از تجمع یخ در قسمت‌های داخلی یخچال و فریزر استفاده می‌شود. اگر یخ زیادی در قسمت‌های نامناسب تشکیل می‌شود، ممکن است هیتر دچار مشکل باشد.
  4. تولید حرارت نامناسب: اگر هیتر بیش از حد گرم شود یا حرارت کافی تولید نکند، ممکن است به دلیل خرابی باشد.
  5. برخورداری از ظاهر غیرطبیعی (سوختگی): اگر هیتر المنت دارای علائم سوختگی، زنگ زدگی یا آسیب‌های ظاهری دیگر باشد، این نشانه‌ای از خرابی آن است.
  6. عدم تنظیم دما: اگر دمای داخل یخچال و فریزر به درستی تنظیم نشود یا به صورت پایدار حفظ نشود، ممکن است خرابی هیتر دلیل این مشکل باشد.
  7. عدم اجرای عملکرد یخ‌زدایی به صورت منظم: اگر یخ‌زدایی در بازه‌های منظم انجام نشود یا به طور نادر اجرا شود، هیتر المنت ممکن است دچار خرابی باشد.

بهترین راه برای تشخیص دقیق خرابی هیتر المنت، مراجعه به تعمیرکار مجرب یا تکنسین متخصص است. همچنین، در صورتی که اطمینان دارید که هیتر خراب است و نیاز به تعویض دارد، بهتر است از قطعات اصلی و معتبر برای تعویض استفاده کنید

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 20 چهارشنبه 17 آبان 1402 نظرات (0)

اگر می‌خواهید با استفاده از روش ازدواج به کشور قبرس مهاجرت کنید باید حتماً شریک زندگی شما تابعیت قبرس را داشته باشد. از طرفی لازم است تا شما ۳ سال بعد از ازدواجتان بدون هیچ گونه طلاق یا جدایی از طریق اقامت موقت در یکی از شهرهای قبرس زندگی کنید.

https://famagusta.agency/immigration-to-cyprus-through-marriage/

بعد از آن می‌توانید با دریافت اقامت دائم قبرس به سادگی فرزندان و والدین خود را هم به قبرس دعوت کنید‌. پس مهاجرت و اخذ اقامت در قبرس از طریق ازدواج چندان مسئله پیچیده‌ای نیست. فقط باید قبل از سفر به قبرس مدارک مهمی را آماده کنید و آن‌ها را برای قبول درخواست اقامت دائم به سفارت قبرس ارائه دهید.

مدارکی برای مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج

مدارکی برای مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج

  • تأییدیه تمکن مالی
  • گواهی و سند رسمی ازدواج
  • درخواست تابعیت در قبرس برای همسر
  • گواهی طلاق زوجین با همسران قبلی خود
  • پاسپورت معتبر زوجین با داشتن اعتبار کافی
  • گواهی تولد فرزند زوجین از ازدواج های قبلی
  • شناسنامه و کارت ملی زوجین به همراه کپی و ترجمه‌ آن‌ها
  • سند مالکیت در قبرس و یا اجازه نامه ملک در قبرس همراه با مهر تائید اداره مالیاتی
  • بیمه درمانی

ساده ترین روش مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج

اگر ۳ سال بعد از ازدواج تصمیمی به دریافت اقامت دائم و مهاجرت به قبرس را نداشتید. مطمئناً بعد از گذشت ۵ سال از زندگی دائم در قبرس به همراه تولد اولین فرزندتان در قبرس می‌توانید بدون هیچ شک و شبهه‌ای اقامت دائم قبرس را با ارائه برخی مدارک دریافت کنید.

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 19 چهارشنبه 17 آبان 1402 نظرات (0)

اینکه چه نوع مواد غذایی حاوی این ویتامین‌ها هستند، می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. با مصرف این مواد غذایی می‌توانید در طولانی مدت میزان ویتامین‌های بدن خودتان را به حد طبیعی و نرمال برسانید و از این بابت نگرانی نداشته باشید. این مواد غذایی شامل موارد زیر هستند:

  • پنیر
  • جگر
  • ماهی
  • تخم مرغ
  • کلیه (قلوه)
  • گوشت قرمز

کمبود ویتامینهای ب کمپلکس باعث بروز چه بیماری‌هایی می‌شود؟

کمبود ویتامین‌ ب کمپلکس در بدن افراد مختلف می‌تواند سبب بروز بیماری‌های مختلفی شود. این بیماری‌ها در حقیقت شامل موارد گوناگونی می‌شوند که می‌توان از جمله آن‌ها به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرگیجه و سردرد‌های مزمن
  • شکنندگی ناخن‌ها و آسیب مو‌ها
  • حالت تهوع دائمی و ناراحتی‌های گوارشی
  • کاهش تعداد گلبول‌های قرمز خون و کم خونی
  • کاهش برخی دیگر از ویتامین‌ های موجود در بدن

تفاوت ویتامین B۶ و B۱۲ چیست؟

ویتامین‌ های ب کمپلکس

ویتامین‌ ب ۶ و ب ۱۲ با یکدیگر دارای تفاوت‌هایی هستند. ویتامین‌ ب ۶ همان طور که گفته شد با نام پیریدوکسین نیز شناخته می‌شود. این ویتامین‌ می‌تواند به بدن و در واقع به کبد کمک کند تا گلبول‌های قرمز جدیدی را بسازد و اکسیژن‌رسانی به بافت‌ها و اندام‌ها را به خوبی مدیریت کند. این موضوع در حالی است که ویتامین‌ ب ۱۲ با نام کوبالامین شناخته می‌شود. این ویتامین‌ می‌تواند برای سلامت سلول‌های عصبی و همچنین مغز و نخاع اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

آیا این ویتامین های ب کمپلکس را باید مستمر مصرف کنیم؟

مصرف کردن ویتامین‌ ب کمپلکس نباید به صورت خود سرانه باشد. این ویتامین‌ در حقیقت ترکیبی از ۸ ویتامین‌ مختلف گروه ب است که اگر خودسرانه مصرف شود می‌تواند نه تنها نتیجه مثبتی را در پی نداشته باشد، بلکه حتی می‌تواند سبب بروز تأثیرات منفی نیز شود. این مسأله نشان می‌دهد که مصرف کردن این نوع از ویتامین‌ ‌ها حتماً باید با تشخیص پزشک و در مواقع لزوم باشد.

دیجیتال مارکتینگ بازدید : 22 چهارشنبه 17 آبان 1402 نظرات (0)

فوم پاششی پلی یورتان دارای مزایای بسیار زیادی است. از جمله این مزایا می‌توان به امکان شستشو بعد از اجرا بدون آسیب دیدن اشاره کرد. همچنین این فوم دارای چسبندگی بالا روی سطوح مختلف می‌باشد.

این محصول در برابر نفوذ هر گونه رطوبت و آب می‌تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد. سهولت اجرا برای شرایط و مکان‌های مختلف در مقایسه با دیگر عایق ها از دیگر ویژگی‌های این فوم است. فوم پاششی پلی اورتان دارای وزن بسیار کمی است و وزن زیادی را متحمل سازه‌ها نمی‌کند.

 انواع فوم برای پاشش پلی یورتان

وزن عایق پاششی پلی اورتان بسیار کم است. به طوری که این وزن بستگی به مواردی مثل میزان ضخامت و چگالی یا میزان سطح اجرا شونده خواهد داشت. فوم های پاشش پلی اورتان شامل دو نوع هستند که یک نوع آن به صورت سلول باز و نوع دیگر آن به صورت سلول بسته است.

فوم پاششی پلی یورتان سلول باز از چگالی کمتری برخوردار است. همچنین این فوم به دلیل داشتن حفره های کوچک هوا می‌تواند امواج صوتی را جذب کند. در نتیجه این فوم به عنوان یک عایق صوتی بسیار مناسب عمل می‌کند؛ اما فوم پاششی پلی یورتان بسته دارای چگالی بیشتری است. از این فوم برای عایق حرارتی می‌توان استفاده کرد.

کاربرد پاشش فوم های پلی یورتان

پاشش پلی اورتان دارای کاربردهای مختلف برای صنایع و ساختمان‌ها می‌باشد. از جمله این کاربردها می‌توان آب بندی انواع اسکلت‌ های چوبی را نام برد. همچنین برای سازه‌های سیمانی و بتنی کاربرد زیادی دارد. پس می‌توان آن را در قسمت‌های مختلف ساختمان مثل کف، دیوارها و سقف به کار برد. فوم پلی یورتان پاششی برای صنایع، تهویه مطبوع یا عایق بندی انواع کانال ها و دستگاهی حرارتی و برودتی نیز استفاده می‌شود.

شما می‌توانید برای عایق کاری لوله های انتقال آب گرم و سرد نیز از این فوم استفاده کنید. برای سقف انواع ساختمان‌ها این فوم می‌تواند به عنوان عایق اصلی و ترمیمی مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر کاربردهای این محصول استفاده در کانکس و کامیون های اتاق دار برای عایق بندی دیوار برای عایق سرد و یا گرم می‌باشد.

آماده سازی سطوح برای پاشش پلی یورتان

یکی از سؤالات مهمی که در رابطه با استفاده از پلی یورتان پاششی وجود دارد این است که برای این تکنیک باید سطوح برداشته شوند یا خیر؟ در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت که پاشش پلی اورتان معمولاً به صورت مستقیم بر روی انواع سطوح انجام می‌شود؛ اما بهتر است سطح مورد نظر کاملاً پاکسازی شده و مواد کثیف مانند دود یا خاک بر روی آن وجود نداشته باشد.

پاکسازی سطح باعث می‌شود که فوم به سطح مورد نظر به خوبی بچسبد. سطوحی که لیز هستند مثل تفلون و پلی اتیلن یا شیشه برای پاشش پلی اورتان گزینه مناسبی نیستند. شما در صورتی که قصد داشته باشید بر روی این سطوح فوم پاششی پلی یورتان را عایق کنید، بهتر است سطح دیگری پیش از عایق کاری بر روی آن قرار دهید.

صرفه جویی در هزینه ها با پاشش پلی یورتان

صرفه جویی در هزینه ها با پاشش پلی یورتان

برای اینکه جلوی هدر رفتن انرژی و عایق صوت و حرارت گرفته شود، عایق فوم پلی یورتان پاششی گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود. در واقع این عایق نوعی سرمایه ‌گذاری محسوب می‌شود و در طول زمان کلیه هزینه‌های مربوط به آن جبران خواهد شد. عایق پاششی پلی یورتان با در نظر گرفتن عدم نیاز به ترمیم از جمله عایق های مقرون به صرفه می‌باشد.

به طوری که این ویژگی در دیگر عایق ها وجود ندارد. برای استفاده از محصولات پلی یورتان سیتک گزینه پیشنهادی ما به شما است. ما در این سایت انواع هوابند پلی یورتان، درزگیر پلی یورتان، دودبند پلی یورتان و دیگر محصولات تزریق پلی یورتان را عرضه می‌کنیم.

تعداد صفحات : 44

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 438
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 583
  • بازدید سال : 7,952
  • بازدید کلی : 11,150