loading...
بلاگ
دیجیتال مارکتینگ بازدید : 10 دوشنبه 23 بهمن 1402 نظرات (0)

در این بخش از مطالب خواص فندق می‌خواهیم درباره خاصیت فندق برای رفع برخی اختلالات جسمی و جنسی در مردان صحبت کنیم مثل:

 خواص فندق برای درمان اختلالات نعوظ: افزایش میل جنسی در آقایان

اختلال در نعوظ (ED) که به آن ناتوانی در نعوظ گفته می‌شود یکی از مشکلات شایع در بین آقایان است. در واقع برخی از مردان به علت استفاده از رژیم غذایی ناسالم و اعتیاد در هنگام انجام رابطه جنسی آن طور که خودشان می‌خواهند رابطه رضایت بخشی ندارند. البته ممکن است که دلیل اصلی آن بی‌تحرکی، استرس و از همه مهم‌تر مصرف الکل باشد.

اما به هر دلیلی برای درمان اختلالات نعوظ در مردان یک راهکار مناسب وجود دارد. آن هم مصرف مغزهای روغنی مثل مغز فندق است. چون در ترکیبات این نوع آجیل مقادیر زیادی آنتی اکسیدان وجود دارد همین‌طور آرژنین جزو یکی از ترکیبات قدرتمندی است که در مغز فندق گنجانده شده است.

از این رو با مصرف مداوم‌ فندق می‌توان تا حد زیادی به بهبود عملکرد قلب و گشاد شدن عروق کمک کرد. به همین علت آقایان با خرید فندق و مصرف مداوم آن می‌توانند از بروز اختلالات نعوظ جلوگیری کنند. همچنین در رابطه های جنسی خود عملکرد نعوظ را بهبود ببخشند و مهم‌تر اینکه لذت و میل جنسی را در این رابطه افزایش دهند.

– خواص فندق برای کاهش فشار خون

طبق تحقیقاتی که پزشکان در زمینه تغذیه بالینی انجام داده‌اند آقایانی که روزانه 12 عدد فندق یا همان یک مشت مغز فندق می‌خورند. عمدتاً سطح کلسترول خوب بدن یا همان HDL آن‌ها به اندازه 12 درصد افزایش پیدا می‌کند. چون در ترکیبات فندق مقدار قابل توجهی آرژنین وجود دارد. این ماده یک اسید آمینه بسیار قدرتمند است که نقش مؤثری در بهبود عملکرد عضلات دارد. همچنین از سفت شدن دیواره عروق خونی جلوگیری می‌کند. پس به راحتی می‌تواند گردش خون را بالا ببرد و مانع از ایجاد فشار خون در بدن شود.

 خواص فندق بر تولید اسپرم: افزایش سطح اسپرم‌های بارور در آقایان با مصرف فندق

امروزه تحقیقات زیادی نشان می‌دهد که خرید فندق و استفاده از مغز آن می‌تواند سبب افزایش اسپرم در آقایان شود. همچنین مواد مغذی موجود در فندق کیفیت اسپرم های مردانه را هم بالا می‌برد. چون در حقیقت فندق حاوی مقادیر زیادی ویتامین E  است.‌ پس به عنوان یک مکمل ارگانیک غذایی عمل می‌کند و تعداد اسپرم های بارور را روز به روز افزایش می‌دهد. از طرفی خواص فندق تا حد زیادی مانع از ناباروری در مردان می‌شود.

موارد استفاده فندق

موارد استفاده فندق

این روزها استفاده از روغن فندق و یا تهیه کره فندق خام طرفداران زیادی پیدا کرده است. چون فندق یک ماده مغذی و سالم است که برای میان وعده می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. البته می‌توانید مغز فندق را به صورت خام استفاده کنید یا اینکه آن را به صورت برشته یا همان بو داده خریداری کنید. شاید هم تمایل داشته باشید فندق آسیاب شده را به شکل های مختلفی به کار برده و از خوردن آن لذت ببرید. اما از آنجایی که بیشتر افراد جوان و پیر عاشق مغز فندق خام هستند پس در بازار خرید و فروش فندق بیشتر مغز فندق ها به صورت خام همراه با پوست عرضه می‌شوند‌. در صورتی که برای تهیه کره فندق و یا گرفتن روغن فندق مجبور هستیم که پوست آن را بکنیم در حالی که پوست مغز فندق سرشار از آنتی اکسیدان های قوی است.

برای پوست کندن فندق باید مغز فندق را به مدت 10 دقیقه درون فر قرار دهید تا فندق ها برشته شوند. سپس با مالیدن فندق ها به یکدیگر می‌توانید به راحتی پوست فندق ها را جدا کنید. در نهایت فندق را آسیاب کرده و از آن برای تهیه کیک، شیرینی، کره فندق و خوراکی‌های خوشمزه دیگر استفاده کنید. البته این نوع مغزیجات می‌توانند مکمل خوش طعمی برای بستنی‌ها و دسرها باشند.

خرید فندق ایرانی و خارجی؛ با بسته‌بندی خاص از فروشگاه آجیل و خشکبار نعمتی

خرید فندق ایرانی و خارجی؛ با بسته‌بندی خاص از فروشگاه آجیل و خشکبار نعمتی

با خرید فندق و خوردن روزانه چند عدد از آن سلامتی را به بدنتان هدیه دهید. اما فراموش نکنید که تنها فندق های تازه و سالم می‌توانند خواص فراوانی برای بدن داشته باشند‌. پس برای خرید فندق نمی‌توان به هر فروشگاهی اعتماد کرد. در این میان ما به شما فروشگاه اینترنتی نعمتی را پیشنهاد می‌کنیم. چون این مجموعه سال‌هاست که تجربه زیادی در خرید عمده آجیل‌های متنوع و دست چین دارد. مطمئن باشید آجیل‌های ما هیچ نوع کپک زدگی و طعم کهنگی ندارد. پس امیدواریم که برای تهیه انواع آجیل و خشکبار خود و حتی انواع محصولات درجه یک فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار نعمتی را انتخاب کنید. ما در ایام یلدا و اعیاد مهم سال خصوصاً عید نوروز می‌توانیم حجم زیادی از آجیل‌های خوشمزه، درشت و باکیفیت مورد نیاز شما را تأمین کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 438
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 467
  • بازدید سال : 7,836
  • بازدید کلی : 11,034